Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

BJ op kenteken klopt niet.

Filluar nga Cordiafreak, Nentor 28, 2010, 10:55:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Cordiafreak

Op mijn kenteken staat Bouwjaar 1990, maar de laatste cordia is gebouwd in 1986 en zijn wel in 1987 en 1988 verkocht.
Als de auto die nu geschorst is weer op kenteken word gezet zal ik belasting gaan betalen omdat hij volgens de papieren na 1-1-1987 is maar dit kan niet kloppen lijkt mij. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Ik heb me wel eens laten vertellen dat de rode labels in de auto gordels de exacte bouwjaar aangeven, klopt dit en zou ik dat met dit verhaal kunnen laten veranderen?

Ik hoor graag van juliie.

groeten Eef

sp1046mhs1

#1
Contact opnemen met de RDW?  :?:

Evo driver

#2
DAt zou ik ook denken even met de RDW bellen of langsrijden.

gr. remco

Surferdude

#3
Heeft ie niet 3 jaar in de showroom gestaan?

Evo driver

#4
ik wou net zeggen misschien is het wel een model geweest die in een hoek gestaan heeft en na een paar jaar eens een keer op kenteken is gezet.

Surferdude

#5
Check je kenteken even op https://ovi.rdw.nl/Default.aspx en klik op historie, daar valt veel uit op te maken.

Cordiafreak

#6
Ik heb de RDW gegevens al nagekeken en die komen overeen met mijn papieren. Ik heb z'n soort identiek geval gelezen in de autoweek jaren geleden en die hebben het ook voor elkaar gekregen om het aan te passen. Ik weet niet waar die auto is geweest vanaf 1986? hij is voor 1990 omgebouwd naar cabrio. Ik denk dat hij in 1990 is ingevoerd vanaf duitsland zou dat kunnen?

gr Eef

Surferdude

#7
Dat zou kunnen als de datum eerste toelating eerder is dan de eerste toelating in Nederland. Klik voor uitleg ook eens op de op die betreffende site..

OxygeneFRL

#8
En wat zei de RDW toen je belde?

Cordiafreak

#9
Hallo

Ik heb de RDW nog niet gebeld maar heb alleen de gegevens van de site en mijn papieren en vergeleken en die zijn gelijk.
Ik vermoed dat hij na het ombouwen is ingevoerd in NL.
Kan niks anders bedenken.

gr Eef

OxygeneFRL

#10
Met andere woorden: bel de RDW eerst maar es .