Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

MOC Onderhoudsboekje

Filluar nga Willyv, Maj 29, 2016, 05:06:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Willyv

Mitsubishi Belgie heeft zomaar beslist om te stoppen met de app MOC, Mitsubishi Ownership Card. Dit is het in Belgie verplichte Onderhoudsboekje. Dat ze dit doen zonder ons te verwittigen of een alternatief aan te bieden is ongehoord.

Waterkastanje

Daar heb ik van mijn dealer nog niet over gehoord, heb hem straks toch aan de lijn zal het eens vragen.
Alles ok verder Willy?

Willyv

#2
Mitsubishi Belgie, noch mijn dealer antwoorden op mijn vraag waar mijn verplicht Onderhoudsboekje nu is. Goed bezig mannen.

Waterkastanje

Willy, heb je bij de aankoop van je wagen geen inlog gegevens gekregen?
Het is namelijk zo, althans in mijn geval, dat de onderhoudshistoriek via het internet kan geraadpleegd worden en desgewenst printen.

Willyv

Waterkastanje, heb je dit onlangs nog eens geprobeerd mitsubishi europa is er sinds feb 16 mee gestopt. Dus nu heb ik geen onderhoudsoverzicht meer. En dat vind ik niet gepast, dat men ons dan verwittigd.

Waterkastanje

Ik heb met de dealer gesproken, men is terug overgeschakeld naar het klassieke papieren onderhoudsboekje.
Die boekjes had hij al binnen gekregen.
De onderhoudsgeschiedenis die voorheen op de website werd bewaard zal afgeprint worden en in dat boekje worden geniet.
Bij de volgende onderhoudsbeurt zullen we dan dat klassieke boekje krijgen.

Waterkastanje

Vorige week bij de dealer geweest voor onderhoud.
Nieuw onderhoudsboekje gekregen, én de volledige print-out van de voorgaande onderhoudsgeschiedenis.

Willyv

Bedankt, ik zal het eens in het oog houden voor onze colt.