Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

2013 Space Star miniatuur 1/43

Filluar nga PaulTec, Mars 01, 2015, 01:43:52 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

PaulTec

Hallo allemaal, zijn er hier ook mensen die weten waar ik de Space-star 2013 miniatuur van het merk "Vitesse"(schaal 1/43) hier ergens in Nederland kan kopen? Tips zijn altijd welkom.

Entharion

Misschien kun je hier wat mee?
http://www.carmodel.com/vitesse/15311/1-43/mitsubishi/space-star-2010/70365
http://www.carmodel.com/vitesse/15312/1-43/mitsubishi/space-star-2010/70366

Is niet uit nederland en de verzendkosten zijn 12.50 naar NL, maar anders ben je op amazon aangewezen ben ik bang.

PaulTec

Bedankt voor het mee zoeken. Deze site ken ik al heel lang, want daar kun je echt heel veel vinden uit het verleden.
Ik heb die groene een tijdje geleden op Marktplaats aangetroffen, jammer.
Maar ze zijn wel in Nederland , maar dan moet je naar zo'n miniatuurbeurs.
Ik denk dat ik even terug ga naar de dealer, waar ik m'n Space Star heb gekocht, want die heeft ze in de vitrine staan.
Kijken of ik een kan bemachtigen. Dan laat ik het weten, groet Paul

PaulTec

Toch maar even een mailtje gestuurd naar de dealer, of ze nog wel zo'n modelletje voor me hadden.
Een dag later kreeg ik een antwoord : "we hebben ze hier staan , kom er maar eentje uitzoeken" tot straks.
Ben natuurlijk gelijk in de auto gesprongen en heb er eentje opgehaald. En ook nog gratis . De verkrijgbare kleuren zijn  zwart , blauw en groen. Ik heb voor die laatste gekozen.

Entharion

Citim nga: PaulTec ne Mars 03, 2015, 07:53:46 MD
Toch maar even een mailtje gestuurd naar de dealer, of ze nog wel zo'n modelletje voor me hadden.
Een dag later kreeg ik een antwoord : "we hebben ze hier staan , kom er maar eentje uitzoeken" tot straks.
Ben natuurlijk gelijk in de auto gesprongen en heb er eentje opgehaald. En ook nog gratis . De verkrijgbare kleuren zijn  zwart , blauw en groen. Ik heb voor die laatste gekozen.

Vet! goeie service van de mitsu dealer dus :)

PaulTec

Ja goeie dealer, ook met de koop van de space star en de inruil van mijn pixo was ik buitengewoon tevreden tegenover andere dealers van ook andere merken. Of bij dealers waar je 6 verschillende merken (waaronder Mitsubishi) kunt kopen, dat is lopende band werk waar ze hoge verkoopcijfers moeten scoren.