Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Instructieboekje Outlander (model 2003-2006)

Filluar nga wmbrands, Mars 29, 2015, 04:50:02 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

wmbrands

Goedemiddag  allemaal,


Sinds een paar weken ben ik ook de gelukkige eigenaar van een Mitsubishi, een Outlander 2.0 uit 2005. Erg blij mee alleen zit er geen instructieboekje bij. Ik hoopte dat ik hier onder Mitsubishi-liefhebbers misschien een exemplaar zou kunnen vinden. Een scan of kopie is ook prima en hij mag ook Duits of Engels zin. Online heb ik alleen een werkplaatshandboek kunnen vinden maar daar kan ik niet zoveel mee. Het gaat me dus om de gebruikershandleiding.


Als iemand me hieraan zou kunnen helpen dan zou dat super zijn!


Groeten,


Walter

CvW

En mocht iemand er nog 1 hebben liggen of bereid zijn om die scan aan 2 personen beschikbaar te stellen dan hou ik mij ook aanbevolen voor zo'n boekje.  :D



CvW

Die eerste had ik ook gevonden. Nadeel is dat die niet te downloaden is. Ruim 500 pagina's doorbladeren met een pijltjestoets op een klein schermpje is ook niet alles.....  ???
De 2e link gaat naar het boekje voor de opvolgen van onze Outlander I, type II. Daar is überhaupt meer van en voor te vinden.

Toch bedankt voor de moeite Willy.  :)

Willyv

ik zoek nog wel even verder; maar er zijn nog bezitters van dat type in NL wss kan iemand je wel helpen

wmbrands

Bedankt Willyv voor het meedenken! Maar zoals CvW al aangaf is die eerste versie alleen online te lezen. Ik heb geprobeerd die te downloaden maar dat lukte me ook niet...


Ik vestig mijn hoop dus inderdaad op andere bezitters van dit type :-)


PS: wat is eigenlijk de gewoonte hier? Moet ik me nog ergens voorstellen ofzo?

CvW

Voorstellen wordt zeker gewaardeerd Walter. Dat soort topics worden hier op het forum in de forumleden garage geplaatst.
Kijk op http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forum/index.php/board,47.0.html voor de Outlander garagebox.  ;D

Leuk om een Outlander I mederijder op het forum tegen te komen. Geniet er van.

Cees