Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

iemand een linkje of pdf voor vaste onderhoudsprijzen?

Filluar nga van_den_berg, Maj 14, 2014, 08:53:34 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

van_den_berg

Hallo,


Ben nu aan t zoeken naar "vaste" onderhoudsprijzen voor de Lancer ivm onderhoud waar ikzelf geen zin/tijd voor heb maar alle linkjes welke ik via google krijg zijn verouderd of werken niet.


iemand een pdf-je voor de onderhoudsprijzen toevallig?




Bedankt!

AcerTracer

carsom.nl


hoor ik aldoor op de radio  :P
misschien heb je er wat aan

Switcher

Zoek een fijne BOVAG-garage in de buurt; mijn ervaring met meerdere Mitsi-dealers is echt dramatisch slecht.

Mijn Evo's zijn nu al 4 jaar in onderhoud bij een erkende garage (met wat kennis van snelle auto's) en het scheelt me alleen al 40% op arbeidsloon zo ongeveer.

JohanE

op https://www.mijngarage.nl/ kun je voor een aantal standaard klussen prijsopgaaf vragen. Die komen dan van garages bij jou in de buurt.


van_den_berg

Zo, even afwezig geweest dus jullie reacties nu even bekijken.


Carsom ken ik niet, zal zometeen ff kijken.
Mijngarage.nl heb ik altijd het idee dat daar alleen bedrijven op zitten welke om werk verlegen zitten maar zal ook daar nog eens kijken.
Bovag in de buurt ken ik 1 goede dus wie weet. (meerdere keren beste autotechnicus van nederland geweest, 2e en 3de wereldwijd en heeft mij opgeleid gehad bij Mitsubishi dusssss)


Hoogst waarschijnlijk ga ik het echter toch zelf doen (bij de Bovag garage van mijn "leermeester") om kosten te besparen en met mijn ervaring als Mitsubishi monteur zou het zelfs schandalig zijn als het het niet zou doen maarja.......
Geen tijd (en zin, ben niet voor niks uit het vak gegaan)




Ervaring bij de Mitsubishi garages welke ik ken zit wel goed echter heb je ook de kans dat er een leerling of minder kundig iemand aan je auto sleutelt.




iedereen bedankt voor de reacties in ieder geval.


Ik zal in een ander topic laten weten wat het geworden is.