Mitsubishi Owners Club Forum

Mitsubishi Techniek, Styling en Tuning => Overig => Tema është filluar nga: Germain86 ne Tetor 10, 2011, 06:17:16 MD

Titulli: Aanschaf evo 4
Postuar nga: Germain86 ne Tetor 10, 2011, 06:17:16 MD
Beste leden,

ik heb mij hier aangemeld omdat ik opzoek ben naar een EVO IV en nou heb ik er eentje gezien...
Hebben jullie nog adviezen voor mij waar ik naar moet kijken en hoe zit het met de teller zijn het mijlen die aangegeven worden op de teller of km... volgens de papieren komt is het een import uit japan... de eigenaar zegt dat het 129000 km zijn... maar ben er bang voor dat ik dadelijk een auto met 129000 mijl koop... dus als iemand mij even uit de brand kan helpen graag..
Miss helpt het kenteken nog 45-NSX-3... Link naar marktplaats: http://auto.marktplaats.nl/mitsubishi/486396233-mitsubishi-lancer-evo-turbo-280-pk-japan-hot-import.html (http://auto.marktplaats.nl/mitsubishi/486396233-mitsubishi-lancer-evo-turbo-280-pk-japan-hot-import.html)

Gr Germain
Titulli: Re: Aanschaf evo 4
Postuar nga: Evo driver ne Tetor 10, 2011, 06:46:00 MD
Als het een japanse import is dan zijn het idd kilometers !.

Kijk vooral naar roest op de chassisbalken achter daar willen ze nog wel eens roesten.
Voor de rest zijn de motoren van een 4 erg gevoelig voor crankwalk (google maar even)
Voor de rest ziet het er goed uit gewoon goed warm rijden en knallen !
Titulli: Re: Aanschaf evo 4
Postuar nga: Germain86 ne Tetor 10, 2011, 09:06:09 MD
tnx mn buurjongen zei ook dat ik op het differentieel moest letten ivm de constante 4WD...
Titulli: Re: Aanschaf evo 4
Postuar nga: Evo driver ne Tetor 10, 2011, 10:16:58 MD
Ja het AYC diff achterin. Je moet zowieso kijken of het lampje van AYC aangaat tijdens het contact aanzetten en uitgaan als de motor start dan een paar keer flink een rotonde pakken met wat meer gas dan werkt de ayc unit. Hoor je gekreun achterin dan is de pomp aan het overlijden.