Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen

Filluar nga Jukel18, Qershor 16, 2016, 09:56:02 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jukel18

Goedeavond,


Nieuw op dit forum (sowieso nieuw op welk autoforum dan ook  8) ) dus even voorstellen maar.

Ik ben Judith en tuf vrolijk rond in mijn Mitsubishi Pajero Pinin... Ookal is hij al 15 jaar oud, het is mijn heerlijke werkpaard. Wat ik leuk vind aan deze auto is dat hij er ondanks zijn leeftijd nog behoorlijk eigentijds uitziet met zijn bonkige voorkant en hippe blauwe dashboard. Een Stadse SUV voor vrouwen heb ik weleens gelezen, maar daarmee doe je hem echt tekort: kortom een heerlijk karretje ook voor niet-stadse mannen en vrouwen die een stoere auto wensen.


Groetjes Judith

Marcuz77

Ik vond t altijd een leuk ding om te zien vanaf de introductie al.
Heb je ook foto's? Wat is de kilometer stand en laatste vraagje heb je hem vanaf het begin?
Veel veilige kilometers gewenst en welkom hier!

Jukel18

Citim nga: Marcuz77 ne Qershor 16, 2016, 10:09:50 MD
Ik vond t altijd een leuk ding om te zien vanaf de introductie al.
Heb je ook foto's? Wat is de kilometer stand en laatste vraagje heb je hem vanaf het begin?
Veel veilige kilometers gewenst en welkom hier!


Ik heb hem nu ongeveer een jaar, we zochten naar een 2e wat robuustere auto zonder dat het meteen een hele zware auto zou zijn, dan ben je bij de Pinin dus aan het goede adres! Hij heeft nu zo'n 107.000 gelopen, best netjes voor zijn 15 jaar.... Ik zal morgen eens kijken voor wat foto's