Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Hoera! Mijn nieuwe Space Star is er na vier maanden wachten

Filluar nga talldino, Qershor 20, 2013, 03:52:50 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

GHINO

20 uur gemiddeld 55 km/u rijden.....

damned.....
Wat is de volgende truc? hem in zn vrij van de mount everest laten rollen?
Weet dat er in de USA dat soort records al werden gedaan met geo metro`s... de amerikaanse versie van suzuki swift.
ook wel als prehybride genomet als koosnaam.
Zelf 1 gehad in cabrio vorm... die vanmij was niet zo super zuinnig(yep mijn schuld)

talldino

- Ghino: Ik denk dat die Zwitserse hypermiler een heeeeeeele lange file achter zich had op zijn zuinigheidstocht...


- Misterd: Ben jij al een beetje gewend aan de jouwe? Ik heb hem nu een week en we beginnen elkaar al aardig te kennen. Tot nu toe mis ik alleen een controlelampje "koplampen aan" op het dashboard en moest ik even wennen aan het feit dat het stuur totaal niet uit zichzelf terugdraait in de rechtuit-stand. Maar hij rijdt lekker en waarschijnlijk ook behoorlijk zuinig. Na een week heb ik nog een halve tank benzine.

Space Star 1.6

volgens mij is bij mitsu geen controlelampje op dashboard. ik heb zelf ook niet. oude model he.

dat stuur bijna geen feedback heeft ligy aan elektrische stuurbekrachting. dit heeft ook kia picanto geld ook voor andere autos.

talldino

't Is alleen een kwestie van even aan wennen. Nu steek ik een vinger tussen de spaken van het stuur om het autootje terug te draaien naar de rechtuit-stand.

Chaoth

De Lancer CY0 heeft wel een controlelampje voor de verlichting ;)

Markjuh42

Balen dat je zo lang moest wachten, maar fijn dat ie er eindelijk is! En leuk dat je er een kleine replica bijkreeg natuurlijk.
Hou ons op de hoogte van het praktijkverbruik, ik ben benieuwd of het echt zo'n zuinigheidswonder is : )) ook zonder hypermilen

talldino

Na een paar keer tanken ligt het verbruik op 20 km/l. Helemaal niet slecht voor een motortje dat nog niet echt is ingedraaid, het is zelfs beter dan ik had verwacht  :D   Ik moet er wel bij vertellen dat ik een rustige rijder ben, met een niet al te zware rechtervoet.

Markjuh42

Dat is echt wel zeer netjes, zelfs met een fluwelen rechtervoetje haal ik dat bij lange na niet!