Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Sailor stelt zich voor.

Filluar nga Sailor, Prill 12, 2013, 10:44:19 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Sailor

Sinds een week een zilverkleurige space star 1.8 GLX uit 1999 aangeschaft. Voorheen jaren probleemloos een Yaris gereden maar vanwege gezinsuitbreiding nu een auto met iets meer ruimte.
Met 82500 km moet hij nog wel even mee kunnen dacht ik zo.
De koppeling zat nogal hoog en hoewel ik dacht dat er weinig bij te stellen was hebben ze dat toch prima weten op te lossen. Waarschijnlijk ontlucht of zo want hij zit nu weer mooi beneden. Een ander probleem was dat hij na een tankbeurt niet meer wilde starten...en het kunststof van de sleutel brokkelde al verder af. De startonderbreking dus....
Nieuwe sleutel met de " oude" chip voor 32,50 euro....ook weer opgelost.
Nu nog het elektrische raam aan de bestuurderskant dat soms niet meer naar beneden wil...
Gaat door de garage opgelost worden.
Kortom, na wat aanloop probleempjes wel een tevreden space star rijder.

Space Star 1.6

Hoi welkom

het is inderdaad veel probleempjes omdat de auto al jaren lang heeft stilgestaan. Zeker gezien aan km stand. Hoe lager km hoe oude auto is des langer heeft stilgestaan.
Dat is wel jammer.

Ik hoop dat u nu probleenloos rijdt!
Hebbie fotootje van je space star?

Groetje

glasman

Welkom bij de space star club :)
Eenmaal een space star ,altijd een space star

Geluk met de wagen ,maar dat zal wel goedkomen.
En inderdaad waar blijven de foto s :o
Groet Glasman

Sailor

Jammer genoeg zonder roofrack...maar ik heb er al wel een dakdrager voor.
Dacht dat een roofrack op de uitsparing in het dak gemonteerd kon worden maar zie dat deze toch iets verder terugvalt en op het plaatwerk van het dak is bevestigd.
Maar...met de dakdrager (origineel Mitsubishi) kan er ook wel een surfplankje op het dak. En nu eindelijk een auto met airco. Het display op het dashboard werkt niet helemaal lekker; temperatuur en verbruik vallen meestal gedeeltelijk weg of worden niet goed weergegeven. Las al ergens dat de contacten soms niet lekker gesoldeerd zitten...
Verder merk ik soms alsof hij zelf iets gas lijkt te geven. Automatische choke?

Space Star 1.6

over display van boordcomputer is een kwaaltje voor space star. hier heb ik ook last van. daar kan ik niks aan doen tenzij je display laat repararen. ik zou geen 2de hands uit sloop halen. deze is ook bagger.

als je in 2 los laat en geen koppeling ingedrukt dan lijkt wel dat auto zelf gas geeft. dat is normaal bij space star.

nog plannen verder ?