Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

MisterD stelt zich voor

Filluar nga Misterd, Mars 11, 2013, 12:08:16 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Misterd

Ik ben Danny alias misterd, uit Hoogeveen (DR). Ik ben werkzaam als Hardware test engineer in de ICT branche. Mijn hobby's Auto's (Ik ben gek op japanse sportwagens zoals:Mitsubishi Evo's,Nissan R34, R35 enz..). verder muziek en PC gaming. Ik heb een poos geleden via de dealer de Mitsubishi Space Star 1.2 CVT intense kleur: cerulean blue besteld.  levertijd mei - juni ongeveer.   


Hierbij de  foto's.












Space Star 1.6

cool een nieuwe space star !  ;)

wij zijn benieuwd naar de foto's !  ;D

veel plezier ermee in mei of juni  :)

Misterd

Pas wanneer de auto geleverd wordt, zal ik foto's maken en erop zetten.




Chaoth

Welkom!

Leuk iemand met een Space Star.. Ben erg benieuwd naar de praktijkervaringen met die auto :)

Switcher

Welkom!!
Hoogeveen? Ben je zeker wel eens bij Sam wezen kijken/rijden qua Japanse scheurijzers?

Misterd

#5
Ons bedrijf zit er zowat naast sam. Ik hoor af toe en toe van die dikke skylines, evo's langsgaan. Vorige week van de dealer gehoord dat de levering 17 mei plaatsvindt.

Switcher

Citim nga: Misterd ne Prill 09, 2013, 08:32:33 PD
Ons bedrijf zit er zowat naast sam. Ik hoor af toe en toe van die dikke skylines, evo's langsgaan.
Grappig; heb bij hem mijn vorige auto gekocht maar laatste tijd niet zoveel contact meer.

CitimVorige week van de dealer gehoord dat de levering 17 mei plaatsvindt.
Dat zou best wel snel zijn; hoop ook dat de dealer je niet gaat teleurstellen met deze datum

Misterd

#7
Vanmorgen is de auto binnengekomen bij de dealer. Vanmiddag even kijken en eventueel foto's maken.


Edit: Vergeten foto's te maken. i.p.v standaard 14 inch licht metaal, komt er 15 inch  185/55/R15 6,5j onder. Volgende week donderdag kan ik hem ophalen. Dan maak ik wel wat foto's. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er ook een Schroefset beschikbaar komt. Hier een link van de velgen die eronder komen. klik. Ik weet alleen niet wat voor merk deze velgen dit zijn.



talldino

Hallo Misterd,


Leuk dat er op dit forum iemand zit die ook een Space Star 2013 1.2 CVT heeft besteld. Ik ben even benieuwd wanneer jij precies een koopcontract hebt ondertekend voor de jouwe. Ik wacht al 95 dagen op de mijne, maar heb nog niks van de dealer gehoord. Vast veel plezier als je hem komende week gaat halen en ik zie uit naar een paar foto's!


Grtz,


talldino

Misterd

Ik heb ergens in december de koopcontract getekend. Toen wist mijn dealer ook te vertellen dat de levertijd ergens in mei ging plaatsvinden. 1 ding is zeker, wachten duurt lang.

talldino

Nou en of. Heel erg lang, zoals je ziet tel ik de dagen.  :D  Heb jij de Space Star in december al ergens kunnen bekijken? Mijn dealer in Amersfoort had er pas half februari een ter beschikking en daar kon ik niet in rijden, want het ding had een handbak. Maar hij vond het geen probleem om bij de importeur een CVT te gaan ophalen. Dus na een uitgebreide proefrit 20 februari een handtekening gezet onder het contract. En nu maar afwachten en dagen tellen...


Mooie velgen heb je trouwens uitgekozen!

talldino

Hey MisterD,


Was het vandaag 'afleveringsdag'? Lekker rondgereden in je nieuwe Space Star?

Misterd

Je hebt gelijk dat de aflevering vandaag is. Ik ga er straks naar toe om 14.00 uur.

Chaoth

Spannend!

Meteen paar kiekjes maken hè ;)

Misterd