Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Automatische verlichting

Filluar nga Vrijevogel, Korrik 28, 2023, 11:25:57 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Vrijevogel

Hallo allemaal heb sinds 2 weken een outlanderII en bij deze even een vraagje.
Is het mogelijk de automatische verlichting al bij contact aan aan te laten gaan?
Ik kan uiteraard wel zelf de verlichting op aan zetten overdags, maar vergeet dit makkelijk, en aangezien wij veel door de bossen rijden waar het net te licht is voor de automatische verlichting maar te donker om anderen je goed te laten zien zou het fijn zijn als de verlichting gewoon altijd aangaat.
In sommige autos is dit in te stellen ,ik heb dit voor de outlander niet kunnen vinden.

MarkW

Is de 'aan' stand ook niet toevallig automatisch zoals bij een Lancer? Ik laat bij mijn Lancer namelijk de schakelaar altijd op 'aan' staan. Als ik hem op contact zet gaat de verlichting aan. En als ik het contact uit zet en het portier open, gaat de verlichting uit.

Vrijevogel

Bedankt voor je reactie, maar is helaas niet het geval, bij uitstappen gaat er een alarm af dat je je verlichting uit moet zetten. Dat is dan wel weer een voordeel want iverdag vergeet ik dat zeker, zeker omdat dat bij mijn nissan nooit hoefde.

MarkW

Bij mij gaat dat alarm ook af, maar dat stopt dus vanzelf na een seconde ofzo.

Willemb

Als je hem op gewoon aan zet je verlichting, klopt het als je het contact uitzet dat je die melding ziet in je display..
Maar trek je daar niks van aan, als je het contact uitzet en de sleutel er uit en de deur opent gaat de verlichting uit.. ( bij die van mijn wel )

Gr Willem