Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Low oil pressure lampje

Filluar nga decaravanmonteur, Korrik 24, 2023, 08:23:50 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

decaravanmonteur

Vandaag gestrand in frankrijk met een low oil pressure lampje. Olie was nog wel aanwezig (net boven min)
Maar ze zeggen hier dat het niet goed gaat met motor door alleen naar peilstok te kijken.
Morgen wordt er door andere garage gekeken en zitten nu voorlopig zonder auto en op Anwb moeten we eerst 48uur wachten. Iemand nog nuttige ideeën?

Keezx

Ik heb (gelukkig ) dit nooit bij de hand gehad, maar oliedruk meten lijkt me bepaald geen raketwetenschap, kan me niet voorstellen dat er geen garage is die dat even kan doen en je zo uitsluitsel kan geven of je ermee kan gaan rijden...

MarkW

Oliedruk meten moet een beetje garage kunnen. Als die goed is, is waarschijnlijk gewoon je oliedruk schakelaar kapot. En daar kun je prima mee doorrijden. Mocht je je storen aan het rode lampje, trek je gewoon het stekkertje van de schakelaar.

decaravanmonteur

Update, 
Na 3,5 maand auto bij de garage gehad te hebben in Nederland nu eindelijk een andere motor er in.
Dit ging ook niet zonder problemen. 
Garage had met vak monteren tegen de klok in gedraaid daar door nieuwe motor van tijd. 
Leverancier alles goed gezet en terug naar huis en weer motor storing lampje en steeds 0 vermogen. 
Terug naar leverancier en daar aangekomen auto uitgezet.
Bij uitlezen geen fouten daarna proefrit van meer als 100km geen fouten.
Nu weer auto opgehaald en nog geen meldingen nu hopen dat hij zo blijft lopen, want lopen doet hij wel en ook mooi (mag ook wel voor een motor van 40000km)

Voor zo ver de update