Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Nieuwe sleutel en startondebreking

Filluar nga marc010, Shtator 29, 2012, 11:41:13 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

marc010

We hebben net onze nieuwe (tweedehands) SpaceStar 1.6 op de kop getikt uit 2002 en zitten met het volgende. Er is 1 sleutel bijgeleverd en daar start de auto mee. Deze sleutel zit met ducktape bijeengehouden ivm de startonderbreking. Is er een mogelijkheid om niet ruim 100 euro uit te hoeven geven aan een sleutel via de dealer?  De lokale sleutelboer heeft al voor 2 tientjes een sleutel bijgemaakt maar daar kan je de auto uiteraard niet mee starten. Kortom is er een goedkoper adres voor zo' n sleutel of is de startonderbreking ook te overbruggen?

4Koen63

Apart, ik heb laatst voor mijn auto ook gewoon bij de sleutelboer mijn autosleutel laten kopieeren,
en met die kopie-sleutel start en opent de auto ook gewoon :)

StoneColt

Dan heb jij waarschijnlijk geen startonderbreking in je auto, Koen ;-). Is pas rond 1998 standaard op iedere auto begonnen.
Maar aan de poster, wellicht staat het beter als je je eerst voorstelt, doen we namelijk allemaal en is toch wel de etiquette hier. Ik begrijp dat je graag antwoord wilt op je probleem (vandaar dat je het ook in twee rubrieken gepost hebt..?). Wellicht weet iemand hier antwoord op.

Evo driver

Volgens mij kost een sleutel iets van 50 a 60 euro inclusief inlezen van de sleutel. de boel deblokeren is niet mogelijk !

Chaoth

Dat is geen geld, want bij de stokbroodverkoper vragen ze er bijna het dubbele voor :S

Thevooijs

Truukie die HC meldde: transponder aan binnenzijde naast contactslot tapen, dan kun je beide sleutels gebruiken voor het starten. (Hoe groot acht jij de kans dat een crimineel de jouwe probeert te starten met een schroevendraaier/hotwire?)



Hij heeft bij mij een klapsleutelset met alarm ingebouwd (aanschaf 50€) en beide transponders van de originele sleutels zitten nu in de klappers. Werkt perfect.