Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Andy stelt zich voor

Filluar nga AMP, Mars 17, 2013, 01:56:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

4Koen63

Da's wel vet! Ik kick sowieso wel op race- en rallyliveries :)


Ik zou alleen de voorbumper niet rood maken :p En dikke Ralliart spatlappen bestellen :)

AMP

#31
nee geen rode voorbumper en spiegels wel een rode spoiler (misschien een GPvR model)

Het zou ook gewoon mits een paar aanpassingen/verrschuivingen gewoon moeten passen omdat de dimensies van een EVO IV op een paar centimeter na gelijk zijn aan die van de FTO volgens de data op Wikipedia.

AMP

En de eerste F*cker heeft al tegen men auto gezeten, flinke deuk in het spatbord links voor, vermoedelijk een crossover jeep achtig iets aan de plaats van de deuk te zien en natuurlijk geen briefje achtergelaten. we kunnen dus al opzoek naar een vervangingsonderdeel.


4Koen63

Pfff.... :-X
Wat een teringlijers dat ze ook niks laten weten..

AMP

deze vond ik onder de bestuurders stoel, de witte is voor de gordel maar waar is die andere stekker voor?


AMP

Opzoek naar roest maar eigenlijk opvallend weinig gevonden voor een auto van bijna 20 jaar oud




4Koen63

Geen idee waar die tweede stekker voor is..
Misschien om te registreren of er wel iemand op de stoel zit?


Roest valt mee ja :)

Super Top

Ik heb ook loze stekkers onder de stoelen liggen bij de Colt en Lancer.
Airbags waren er toen nog niet.
Enige wat ik me bij mij voor kan stellen is dat het voor de optionele stoelverwarming kan zijn.
Weet niet of stoelverwarming leverbaar was op de FTO?
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Eagle1982

Ik zat er ook eens naar te kijken, maar naar mijn idee leken de draden te dun voor een verwarming te zijn.
Ze lijken nu gewoon door gekoppeld te zijn, dus zou kunnen duiden op een Canbus waarop evt een aftakking zou kunnen worden gemaakt voor het 1 of ander.
Maar wat is me dan niet duidelijk.


AMP

zou het misschien de stekker van de exhaust overheating sensor kunnen zijn? want hij gaat aan één kant door de bodem van de auto...

Evo driver

Ey als je er een kat vervanger tussen hebt zitten dan is die idd van je temp zender in je uitlaat.

AMP

Heb dit weekend het vakantie geld maar eens gespendeerd aan "nuttige" dingen,
In Engeland een volledige rondom rond set KYB dempers en Tein S-tech -5cm veren besteld en een set velgen op gehaald in Heist op den berg.
De velgen zijn zwarte ROTA SVN's in de maten 18" 9J ET30 benieuwd hoe die gaan staan  :P

4Koen63


AMP

Vandaag de Ultra racing veerpoot bruggen en de interieurstang op gaan halen bij Dragonfly.
Bij het thuis komen ook maar in een keer gemonteerd ook, voor en achter gingen vlot hoewel ik achter een slitje heb moeten snijden in de zij bekleding van de koffer om het wat mooier te maken, maar die interieurstang wat is me dat voor een B*tch volgens mij is het de bedoeling dat je de bekleding eruit snijdt waar hij komt te zitten maar daar had ik geen zin in maar hij zit er in ben benieuwd wat dat zal geven eenmaal ik terug met de FTO op weg kan (heb recent twee weken thuis gezeten met een acute hernia in men rug dus dan is een verlaagde "sport" auto niet zo het meest aan te raden vervoersmiddel)