Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

SPACE STARS uit BORN

Filluar nga Piet, Korrik 04, 2022, 12:07:24 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Piet

Een jaar of 14 geleden kochten wij onze eerste Space Star; 6 jaar oud, 40.000 km., met automaat. Deze gebruiken we nog steeds en hopen we nog jarenlang te gebruiken. Het is nog steeds een goede, betrouwbare auto.



Toen we destijds een extra auto nodig hadden, kochten we een tweede exemplaar; 9 jaar oud uit 2001, met 43.000 km.
Deze -ook een automaat- heb ik meteen voorzien van een geschikte tweedehands Scheel stoel en heb ik een cruise control laten inbouwen.
Nu, na 12 jaar gebruik door mij en 189.000 km. op de teller, moesten steeds meer kleine zaken worden gerepareerd of vervangen.
Op zich geen probleem, maar ik keek toch uit naar een nieuwe auto waar ik weer 10 jaar mee vooruit kan.


Het is gelukkig weer een Space Star automaat geworden..... uit 2003 van Marktplaats.
Letterlijk van een oud vrouwtje, 63.000 km., nieuw geleverd en onderhouden door mijn eigen Mitsubishi dealer, en altijd droog binnen gestaan.
De aangepaste stoel en de cruise control zijn overgezet, evenals de wielen en banden van mijn oude auto.
We rijden altijd met beide auto's met zomer- en winterbanden op dezelfde maat stalen velgen, dat bevalt goed.


En wat goed is, moet je zo houden!


Nobodie14

Gefeliciteerd!
En veel plezier met de 'nieuwe' telg van de Space Star familie.

Piet

#2
Dank je!
Voordat ik de auto in werkelijkheid had gezien, zag ik op de foto´s dat mijn eigen Mitsubishi dealer de auto nieuw had geleverd en onderhouden.

Ze wisten al langer dat ik naar een andere oude Space Star met weinig kilometers uitkeek.


Dus ik had meteen Van Veldhuizen in Groningen gebeld en gevraagd wat ze van deze auto wisten.
Het is een betrouwbare dealer en we zijn al jarenlang daar een tevreden klant, ze waren ook daarin behulpzaam.
Hun openhartige slotreactie was: EEN BETERE SPACE STAR VINDT JE NIET!


Dus ik heb meteen besloten om de auto ongezien te kopen. Dat zou ik anders nooit doen.
Inmiddels hebben ze bij Van Veldhuizen de auto nagekeken en een grote beurt gegeven.
En volgens mij met veel plezier!


De Space Star rijdt als een bijna nieuwe auto, inmiddels zijn we weer 1000 km. verder.