Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Verwijderen van de PZ-5000 in een Colt

Filluar nga Moonslasher, Janar 15, 2022, 06:42:07 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Moonslasher

Weet iemand hier of het makkelijk is om een PZ-5000 (zelf) te verwijderen? Ik heb al iets gelezen over het verwijderen van zowat elk paneel om er bij te komen, maar hoop toch echt dat het een stuk makkelijker is.
Ik wil de PZ-5000 radio/navigatiesysteem vervangen door een 2Din radio en ik weet inmiddels al welke onderdelen ik nodig heb.
Maar ik durf de klus nog niet aan, aangezien het verwijderen niet zo makkelijk is als bij de standaard 1Din radio's in de Colt (de makkelijke 2 sleutels erin en trekken maar).


Op Youtube kan ik helaas ook niet verder komen.

cedicol

De 2din radio's zijn idd minder makkelijk dan de 1din radio's. Je zal waarschijnlijk de helft van je console moeten los klikken. Meestal zijn het gewoon klikkers die in een plastic grijpen. Gewoon met je vingertoppen tussen de rand proberen komen en er aan trekken. Dan komen die wel los. Niet aan snokken. Maar rustig wat meer kracht zetten. Meestal komen die wel los zonder brokken. Indien je echt te benauwd bent zou ik het gewoon laten doen. Kost je dan wel wat geld, maar ben je wel zeker.