Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen

Filluar nga Rob1967, Korrik 27, 2019, 07:31:56 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Rob1967

Beste Pajero rijders!
Ik wil me hierbij even voorstellen. Mijn naam is Rob, woon in het Brabantse Haps en heb altijd al een zwak voor aparte auto's gehad..
Zo'n kleine 2 jaar terug zag ik voor het eerste een foto van een Pajero Mini op de Beforward website. Heb op basis van zo'n 30 foto's een Mini gekocht. Ding laten verschepen naar A'dam, ingevoerd en naar huis laten transporteren. Vervolgens contact opgenomen met de RDW, en een flink boekwerk van eisen waar een auto uit 2005 moet voldoen. Dat viel nog wel mee. Verlichting vervangen door reflectors met een standaard H1 lamp, een mistachterlicht monteren, 4 nieuwe banden met E-keur en als laatste een kettinkje aan de tankdop.
Vervolgens naar Lelystad voor de individuele kentekenkeuring. Probleemloos goedgekeurd. Ze hadden daar nog nooit zo'n wagentje gezien met 4x4, turbo-intercooler, airco, ABS, electrische ramen samengepropt in zo'n klein ding. De hele onderhoudsgeschiedenis met boekjes zit er bij. Alleen in het Japans..

Ik moet zeggen, het rijdt geweldig leuk. Stuur rechts heeft z'n voor- en nadelen. Maar je went snel.
Ben benieuwd of er nog meer in NL zijn die de gok gewaagd hebben?
Groet,Rob