Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

FF Voorstellen :)

Filluar nga Mister G., Prill 17, 2016, 04:56:29 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Mister G.

Hoi Hoi mede Mitsubishi rijders  :D

Ik ben Kevin, 32 jaar, woonachtig in Mierlo en ben sinds vorig jaar Juni ongeveer, trotse bezitter van 1 van mijn droomauto's: Een Mitsubishi FTO  ;D
Gekocht voor een prikkie met enigszins wat optische lakschades en wat kleine mankementjes. Ideaal voor een nieuwe tuning project....

ennnnn na een paar maanden vertelde een vriend van me, dat een collega van hem, ook een FTO te koop had staan waar hij eigenlijk toch snel van af wilde...wezen kijken, prijs overeen gekomen....en toen was ik half september vorig jaar ineens eigenaar van 2 FTO'S  ::) ;D

Best bizar als je zo lang al zo'n auto wilt rijden en dan binnen een paar maanden in bezit bent van 2 van zulke wagens.

De rode die er als laatste bij is gekomen gaat het project worden, hoe lang het gaat duren weet ik nog niet, wil het groot en goed aanpakken. Er zal veel geld en tijd in gaan zitten. De plannen en de ideeën zijn er, nu alleen het geld en de tijd nog, maar het heeft geen haast. Tot die tijd zal ik jullie een beetje op de hoogte houden. Ik ga niet al te veel verklappen maar mijn doel is een van de mooiste van Nederland te maken (oke...smaak is verschillend, dus dat zal moeilijk gaan worden, maar zeker weten dat het een mooie bijzondere verschijning gaat worden).






4Koen63

Hey Kevin en welkom hier!


Projectje ziet er veelbelovend uit! :D
Gaaf dat je 2 FTO's hebt nu, nooit je dromen uit het oog verliezen..


Greets Koen

Marcuz77

mooie wagens, zien er goed uit! veel plezier en veilige kilometers

Mister G.

Dank je Koen en Marcuz77.

Idd Koen, altijd blijven dromen en zodra je de mogelijkheid om ze uit te laten komen, het ook doen.

Een goede vriend van mij zit hier ook op het forum en heeft ook al wel eens bij jullie op een meeting gestaan. Rijdt een wit blauwe Colt, Zal ff een foto posten van zijn wagen.


xchristox

Hi Kevin,


Nette FTO, met name de zwarte :D



We hebben een whatsapp groep voor FTO eigenaren, wil je lid worden? Stuur me dan ff een PM.

Leo

welkom, ik geef ook de voorkeur aan de zwarte, mooi clean zo :)