Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Aankoopadvies autoshampoo

Filluar nga rosalietideman89, Qershor 07, 2023, 01:54:02 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

rosalietideman89

Hallo mede Mitsubishi liefhebbers.

Binnenkort ga ik weer op vakantie en natuurlijk ga ik met mijn Mitsubishi. Ik zit te denken aan een nieuwe autoshampoo voor in de auto. Ik heb al meerdere artikels gelezen en informatie opgezocht, maar ik vroeg me eigenlijk nog af wat jullie voorstellen. Zijn er mensen die hun ervaring willen delen met autoshampoos? Dan hoor ik dat graag. Ik zat op dit moment te denken aan de eerste optie ---> https://top-x.nl/beste-autoshampoo/. Heeft er iemand misschien de eerste optie al eens geprobeerd? Ik zie graag een reactie dan.

Soprano

Hallo Rosalie,
Deze heb ik gebruikt en dit is idd een hele goede shampoo. Ik gebruik nu California Gold Carnauba Wash & Wax. Deze is iets goedkoper en is net zo goed.Ik wil er wel bij zeggen dat alles valt of staat met de juiste manier van wassen. Twee emmer methode en wassen met een handschoen, nooit met een spons. Nooit naar een krasstraat gaan, etcetera, etcetera.
Meer info op carclean.com
Succes!
Verleden:
Colt CZ5 1.3 Cleartec 2009 Zwart

Keezx

#2
Ik gebruik dit spul wel eens:
PS, bij de AC Tion kost dit spul 99 zentjens, bij BOL maar liefst 15x zoveel.....vroeger kocht ik wel eens wat bij BOL, maar dit is wel hele grove strijkstokwinst...