Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

1584 cc stelt zich voor

Filluar nga 1584 cc, Dhjetor 25, 2011, 07:40:54 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Space Star 1.6

Ik haal niet eens 1 op 17  :o  rij nu 1 op ca 12. Schakel je tussen 2000/2500 toeren ? :P  en korte ritjes of niet ?

Verder mooie space star  ;)  Wat zit het nou op stoelen ? :P

1584 cc

Op de stoelen zitten kunstleren stoelhoezen, moet ze alleen nog een keer goed strak zetten. Zitten er vooral omdat dat makkelijker schoon te maken is. Heb er alleen nog geen tijd voor gevonden  :D


Korte ritjes heb ik eigenlijk nooit, kortste rit vorige week was 120 km... En als je met een beetje verstand rijdt redt je redelijke verbruikscijfers.

Space Star 1.6

oh juist vandaar  :P  ik heb veel korte ritjes van ongeveer 15 km naar werk. dan rond in stad rijden naar winkel enz  :D  ben te lui om fietsen.

Chaoth

Ik heb mijn fiets vorige week aan mijn broertje gegeven hahahaha :P

1584 cc

Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat ze te koop staat, ik ben op zoek naar een diesel-alternatief omdat het er niet naar uitziet dat ik binnen afzienbare tijd minder kilometers ga maken... Momenteel heeft ze ongeveer 176.000 km (verandert per week ;)), 6 maart krijgt ze een beurt (oa. distributieriem, nieuwe olie en de rest). Mocht je meer info willen: pb/dm is welkom.

Space Star 1.6

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Dat meen je niet  :(

1584 cc

Helaas wel, het is een gigantisch fijne auto en ik baal er ook van, maar in 2012 alleen al heb ik tot nu toe 7000 km gereden... Tja, dan wordt benzine rijden wel erg duur tov dieselen.

Space Star 1.6

Vorig jaar reed ik nog geen 7000 km. En ik laat hem niet weg doen! Het is mijn liefje :P

Chaoth

Met zulke kilometrages kan een diesel inderdaad wel uit! Al is alle brandstof op dit moment belachelijk duur.

Wanneer gaan we met zu'n allen een rellen in Den Haag? Wij Nederlanders zijn naar mijn mening veel te braaf!

Space Star 1.6

ze doen toch niet. politie gaat toch ons wegsturen.. ze luisteren niet gewoon. schijt aan politiek van NL  :P

Eagle1982

Citim nga: Space Star 1.6 ne Shkurt 18, 2012, 12:54:53 MD
ze doen toch niet. politie gaat toch ons wegsturen.. ze luisteren niet gewoon. schijt aan politiek van NL  :P


Als je dan echt schijt hebt aan de politiek, start dan een actie.
Op dit moment ben je net zo braaf als de rest van NL  ;)

Space Star 1.6

haha  :P  zou ik zeker doen effe op twitter en facebook doen  8)

1584 cc

Beste mensen, ik neem komende week afscheid van mijn Space Star. Na slechts een half jaar en net geen 26.000 km maakt ze plaats voor een dieseltje.
De opvolger is geen Japanner, geen Mitsubishi dus, hoewel -bijvoorbeeld- een Carisma diesel me best had gepast.


Nee, de opvolger is een peugeot. Mijn ouders rijden al jaren in een 306 xr Break en die auto beviel ook mij goed (alleen de 1.9d is bizar traag), dus toen ik tegen een 206 SW XS (2 liter HDi) aanliep was de stap naar een testritje snel gemaakt.


Hoewel het geen Mitsubishi is zal ik allicht binnenkort nog een paar foto's plaatsen, want -al zeg ik het zelf- het is best een mooie auto!
De reden dat ik voor deze auto heb gekozen: de luxe uitvoering (climate control etc.), het weggedrag en de enorm fijne motor (de bekende PSA 2.0HDi). Ze is sneller dan de Mitsubishi, dat had ik al gemerkt :$
In elk geval een waardige opvolger.


Dus, dit is voorlopig mijn laatste week als Mitsubishi-rijder. De kans is vrij groot dat er ooit een Mitsubishi terug komt (eventueel als 2e auto), ik ben zeker overtuigd van de kwaliteit van de auto's. Tot die tijd, au revoir!

Space Star 1.6

Een peugeot ??? ??? Neem japanners!:d bijv honda civic, prius enz :D

Aozora

Ja de keuze in dieselen met een japanner is vrij karig, en de aanschaf is ook duurder dan bijv. een Peugeot, Renault, Opel, VW en die apparaten!  :P