Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ron stelt zich voor foto`s toegevoegd

Filluar nga ronfto, Dhjetor 18, 2011, 06:33:26 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

ronfto

nee daar heb ik nog niet over nagedacht.
Mijn zoon vindt zelf de velgen niet mooi , daar hij altijd met witte velgen heeft gereden.
Dus zijn velgen worden dan ook eerdaags wit gespoten(het hard).
+ dat zijn velgen 8j zijn en mijne 8,5 J en dat staat i.m.o toch net even mooier onder de FTO.
Want bij veel van de fto`s die je tegenkomt vallen de wielen zo ver naar binnen.
Deze sluiten mooi aan de wielkast rand  ;)

Maar deze velgen in een ander kleurtje zou wel een goede optie zijn.

Bart

Citim nga: ronfto ne Shkurt 21, 2012, 11:48:41 PD
+ dat zijn velgen 8j zijn en mijne 8,5 J en dat staat i.m.o toch net even mooier onder de FTO.
Want bij veel van de fto`s die je tegenkomt vallen de wielen zo ver naar binnen.
Deze sluiten mooi aan de wielkast rand  ;)

Maar deze velgen in een ander kleurtje zou wel een goede optie zijn.

Is helemaal waar.. de mijne vallen ook naar binnen en ziet er niet gladjes uit haha helaas zaten deze er al onder toen ik hem kocht.. andere komen nog;)

Prowler

#62
Citim nga: Bart ne Shkurt 21, 2012, 12:06:59 MD
Is helemaal waar.. de mijne vallen ook naar binnen...


Mede daardoor (en omdat mijn oude krom waren) had ik zsm andere velgen gekocht met een lage et waarde :).

Maar je FTO ziet er echt waanzinnig uit met die nieuwe laklaag :D.

Mag ik je vragen wat zoiets heeft gekost? Ik wil, als het meezit, mijn FTO ook ergens dit jaar laten overspuiten :)

ronfto

#63
Reken tussen de 2000 /2500 euro.
ligt natuurlijk aan de staat van je auto.
Bij mijn fto hoefde er weinig aan te gebeuren , was verder gewoon strak en hard.

Als je auto vol met deuken en rotte plekken zit kan het wel eens oplopen  ;)

ronfto

Citim nga: Bart ne Shkurt 21, 2012, 12:06:59 MD
Is helemaal waar.. de mijne vallen ook naar binnen en ziet er niet gladjes uit haha helaas zaten deze er al onder toen ik hem kocht.. andere komen nog;)

Ja klopt , maar je moet dan een velg kopen met lage et en toch wel minimaal 8,5 J.
En dan met een getrokken bandje staat het geweldig! , ik zelf heb voor 215/35 en achter 225/40
Ik kan je verklappen die velgen met die breedte zijn aardig aan de prijs  ;)

Bart

Ja ik weet het haha zit nu 215 40 voor en zelfs 215 50 achter.. bandjes beginnen op te raken dus er moeten nieuwe onder maar zit te twijfelen of ik dure banden zql kopen als er toch ook een keer andere velgen onder gaan.. maarja.. andere velgen kan ook nog wel ff duren..

Prowler

Ik heb zowel voor als achter  225/35R18  banden eronder liggen en mijn velgen zijn 8j en hebben een ET waarde van 38.


@ bart: Ik zou toch aanraden om gelijk goede banden te kopen en geen goedkope. De FTO is een heerlijke wagen, maar wee je gebeente als je er goedkope banden onder hebt. Toen mijn vorige banden eronder lagen had ik gewoon moeite om een normale bocht te nemen :(

ronfto

Ik heb zelf de toyo`s T1R er onder liggen!
Kan je zeggen ze kosten wat , maar dan heb je ook wat!

Bart

Dat zijn die met v-profiel toch? heb gehoord dat die veel lawaai maken klopt dat? ik zat ook te denken aan bridgestone's

ronfto

V profiel idd , en geen last van lawaai  :D   , in de regen zijn ze wat minder maar droog zijn ze super!
Falken Fk452 zijn ook goed .

Bart

Ja die banden die ik nu heb zijn helemaal uien in de regen haha vorige eigenaar gaf er denk ik niet zoveel om en heeft er goodride onder gelegd.. als ik optrek in de regen wil hij nog wel eens burnen in zn 2 haha  tijd voor nieuwe bandjes;)

Evo driver

Ik heb goede ervaringen met de bridgestone RE050a dit zijn echt top banden en vooral voor een HP auto.
Deze vind ik zelf nog beter als de T1 van toyo die willen soms nog wel een slecht wegedrag hebben als het regent of nat wegdek

Maar met droge weersomstandigheden plakken ze wel als een gek !

Bart

Hmm moet de boel even bekijken en vergelijken:) gaat goed komen!

dragonfly

Citim nga: Bart ne Shkurt 21, 2012, 12:06:59 MD
Is helemaal waar.. de mijne vallen ook naar binnen en ziet er niet gladjes uit haha helaas zaten deze er al onder toen ik hem kocht.. andere komen nog;)


Ik heb er 8,5j 18 et 45 eronder gelegd en bandenmaat 215/35r18 toyo t1r


en zoals de meeste al zeggen toyo valt een betje tegen in de regen dat klopt helaas wel maar ja 18 inch is al duur zat haha
vandaar mijn keuze

mitsubishifreak

prijs kwaliteit is toyo zeker oke
heb op mijn gt ook toyo liggen
eerst lagen er hankook banden op,die zijn ook niet goed op gladde wegen
anders is dit misschien te wijten aan ons weggedrag  :P