Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

FTO centrale deur vergrendeling

Filluar nga AMP, Prill 08, 2013, 04:33:25 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

AMP

vandaag doet de centrale vergrendeling van de FTO het opeens niet meer, start onderbreker en het alarm functioneren nog wel naar behoren maar de deuren sluiten of openen zichzelf niet meer.
Met als gevolg dat men auto schijnbaar de hele dag op de parking heeft gestaan met ontgrendelde deuren. het betreft een volgens mij van fabriek uit geleverd COBRA systeem, iemand een idee waar ik de fout moet gaan zoeken? bestuurders deur?

Eagle1982

Heb je een apart relais voor je CV?
Indien dat het geval is kan het zij dat deze stuk is.


Alarm staat los van CV en ook de startblokkering heeft in die zin niet met de CV te maken.


De bestuurdersdeur zou alleen een switch hebben om de module met de sleutel te kunnen bedienen.
In sommige gevallen heeft alleen de bijrijders deur een servo en wordt deze bediend door de sleutel van de bestuurders portier.
Maar wanneer er een op afstand bediend alarm aanwezig is, is dit niet het geval.


Meestal zit dit relais ergens bij of achter de zekeringkast, links van de stuurkolom.

AMP

bedankt voor de toelichting,
ik ben dus in de zekeringkast gaan kijken, zekering voor de CV eruit gehaald was niks mis mee, zekering er terug in hoor ik opeens de relais klikken.
dus knop van de fob geprobeerd werkt hij gewoon weer, raar, waarschijnlijk gewoon wat oxidatie op de contacten...