Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Portierschakelaar

Filluar nga 4Koen63, Gusht 29, 2012, 12:23:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

4Koen63


Kan iemand me hier aub mee helpen? :) Ik had gauw tussendoor gemeld in m'n projecttopic, maar ik dacht als ik er een apart topicje van maak dat ik misschien wat reacties krijg :) Alvast bedankt!

Citim nga: 4Koen63 ne Gusht 13, 2012, 04:51:12 MD
Ook is mijn interieurschakelaar (?) van de linkerdeur kapot/niet aangesloten/etc.
Want als ik de auto uitzet maar de lampen nog aan heb staan en de linkerdeur open, begint er niks te piepen.
Ook brandt er op mijn dashboard geen lampje als het linkerportier open is en mijn interieurverlichting gaat niet branden (als ik het rechterportier open wel, dus het ligt niet aan de verlichting of het controlelampje :)  )


Weet iemand hiero waar dit schakelaartje zit ofzo..? Dan kijk ik er deze week zelf eens naar :)

jesse2g

Meestal zit er onder bij de deur een drukmechanisme met een rubbertje er over heen, dit laat zien of je deur open of dicht is. dat dingetje zou vrij opvallend moeten zijn, zal even bij mijn eclipse kijken.

jesse2g


KissMyExhaust

Heb ik ook gehad..
Had ff t rubbertje eraf gehaald, de boel goed schoon gemaakt en t werkte weer als een malleeeee

4Koen63

Okee thanks heren! Ik ga zo ff kijken :)

jesse2g


4Koen63

Zo, thanks voor de info heren, hij doet het weer!


Dat pinnetje wat in- en uitschuift als je deur open en dicht is bleef haken achter een ringetje die half klem zat achter het schroefje. Dus ff alles los gehaald, schoongemaakt en fatsoenlijk teruggestopt, and it works! :D


Nogmaals thanks, deze gaat alweer op slot :)

KissMyExhaust