Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

mitsubishi grandis veerpoot + lager gezocht

Filluar nga Hen, Shkurt 17, 2022, 08:02:36 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Hen

ik ben bezitter van een Mitsubishi Grandis Bouwjaar: 2005, brandstof: Benzine, transmissie: Handgeschakeld, motorcode: 4G69, motorinhoud (cc): 2400, vermogen (kw): 121
ik zit met een probleem dat niet opgelost kan worden tot op heden 2 weken geleden constateerde mijn monteur dat mijn veer van schokbreker linksvoor was gebroken, maar na verdere inspectie ook de veerpoot links en rechts flink zijn doorgeroest vanwege dat de afvoer verstopt zat en ze lang onder water hebben gestaan(boomrijke omgeving dus veel blaadjes)dus das dus te fixen???nou toen begon het veerpoten bestellen nergens te verkrijgen dan via internet ja bij autodoc ok besteld binnen drie dagen binnen, maar wacht er moeten ook nog lagers bij die zaten er niet bij ok opnieuw gezocht en ja ook daar kon i k ze bestellen besteld na een week pas binnen fijn zo lang maar nu komt ie de lagers paste niet in de veerpoot excuse me ik heb via kenteken daar gezocht op onderdelen dus dan moet het toch kloppen? ??? ?helaas niet retour dan maar ehm ja alles wat retour gaat, komt voor rekening van klant verzendkosten.................wtf!!!, maar nu het echte probleem want zlfs hun klantenservice is onbekwaam in hulp en weten niet eens wat ik zelf constateer dat het niet de juiste artikelen zijn die bij elkaar passen en ze zeggen dat via het oem nr het moet kloppen en ook via het vin nr, maar blijkbaar dus niet dus nu mijn vraag weet iemand waar ik deze wel kan bestellen met de garantie dat het klopt???

Keezx

#1
Uit het enigszins warrige verhaal destilleer ik dat je veerpoten nodig hebt wegens doorroesten van de veerschotels en 1 of 2 veren wegens breuk van 1 van de veren (meestal wordt aangeraden om veren per 2 te vervangen en dat is hier ook wel okee, want de boel moet toch uit elkaar)Ik betel m'n spullen meestal bij Bogijn of Carpartsdeal, en Winparts heeft ook een behoorlijk goede reputatie, is meestal niet de goedkoopste.De beste garantie is nog altijd, goed kijken wat je zelf hebt en dan zo mogelijk hetzelfde te bestellen, garantie heb je eigenlijk nooit.Misschien zijn er voor Aziatische auto's betere adressen, maar ik ken ze niet.
Autodoc is 1 van de talloze sites die volgens mij allemaal uit dezelfde koker stammen, ergens in Oost Europa zit het magazijn en service is minimaal tot afwezig, zeker niet aan te raden om daar wat te bestellen.....Hier wat OEM nummers van de diverse betrokken onderdelen:https://mitsubishi.epc-data.com/grandis/na4w/lrgy/front-suspension/front-susp-strut-spring/