Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Stuurlogo vervangen HOE ??

Filluar nga Mitsu asx, Janar 23, 2022, 01:08:24 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Mitsu asx

Hallo


Mijn logo op het stuur (chroom kleur )van onze asx van 2016  komt de witte onderlaag door het chroomkleur heen ,dit is waarschijnlijkheid gebeurd doordat mijn vrouw onderweg de nagellak van haar nagels aan het removen  was ,waarschijnlijk  is er een druppel nagellakremover op het mitsu  logo gekomen .
Autist dat ik ben ,wil deze nu vervangen ,nadat ik hem heb geprobeerd  te wrapppen (wat niet lukte )
Hoe kom ik aan een logo ,en hoe vervang ik deze .
Logo is ongeveer 45mm

MarkW


Misschien is dit een poging waard? Lijkt alsof je deze eroverheen kunt plakken.

€ 2,03  38%OFF | 1Pcs 3D Abs Chrome 47Mm Auto Steering Wheel Badge Emblem Stuurwiel Sticker Decal Styling Auto Accessoires
https://a.aliexpress.com/_mOgDkhe

Mitsu asx

Bedankt  voor je reactie  ,ik heb er 3 besteld  ;D  ik hoop dat het past .
Nu maar een maand of twee wachten ,op de levering  8) ???

Mitsu asx

Het logo is binnen ,het is exact dezelfde afmeting, er overheen  plakken  gaat niet lukken omdat dan het logo dan ver boven het stuur uitsteekt .
Ik zal het zaterdag  met een dremel met een heel klein freesje erop gaan proberen het logo te verwijderen .
Is dit gevaarlijk vanwege de airbag ??

MarkW

Bedoel je gevaarlijk op het moment van frezen of in geval van een ongeluk dat het embleem los kan komen of iets dergelijks? Zolang je niet als een wilde gaat zitten frezen waardoor je de boel doorboord, zie ik daar geen probleem eigenlijk. Embleem gewoon goed vast plakken. Bij een ongeluk zal de airbag module niet precies openscheuren langs het embleem.

Mitsu asx

Ik bedoel  eigenlijk  met het uitfreezen  ,dit ga ik heel voorzichtig doen (voor mijn werk als servicemonteur in kunststof kozijnen) heb ik daar wel het juiste gereedschap voor .
Deze maakt hele kleine  trillingen ,dus denk ook, dat er niks zal gebeuren  .


Nevolution6RSII

Citim nga: Mitsu asx ne Janar 23, 2022, 01:08:24 MD
Mijn logo op het stuur (chroom kleur )van onze asx van 2016  komt de witte onderlaag door het chroomkleur heen ,dit is waarschijnlijkheid gebeurd doordat mijn vrouw onderweg de nagellak van haar nagels aan het removen  was ,waarschijnlijk  is er een druppel nagellakremover op het mitsu  logo gekomen .
MWAHAHAHAHA !!!!! SCHITTERRRREND !!!!! ::) ;D :D :-*

Mitsu asx