Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Andere subwoofer inbouwen

Filluar nga Kevinnivek1986, Janar 21, 2022, 08:15:46 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Kevinnivek1986

Hey heren , ik ben nieuw op het forum en heb een vraag die jullie hopelijk kunnen beantwoorden.   Ik heb pas een mitsubishi asx tweedehands gekocht . Hierin zit de geluidsset van Rockford Fosgate. Nu ben ik benieuwd of ik met de tijd een nieuwe woofer in kan bouwen ? Ik ben super a-technisch maar was nieuwsgierig of ik dan gewoon een random woofer kan kopen van dezelfde maat en deze aansluiten , of moet dit van hetzelfde merk zijn ?
. Thanks !!!










MarkW

Als het dezelfde maat is lijkt het me wel te doen. Misschien een verloopstekkertje maken.
Maar wat is je doel? Is de speaker niet goed meer? Want alleen een speaker vervangen zal het geluid weinig tot niets veranderen. Als er meer geluid uit moet komen, zul je er een andere/extra versterker in moeten zetten.

Kevinnivek1986

Hey mark , bedankt voor je reactie. Het was mij onduidelijk of het mogelijk was omdat het systeem wat er in zit van rockford fosgate is , en ik niet wist of je elk willekeurig merk  subwoofer erop aan ko n sluiten . Denk je dat een betere kwaliteit woofer ook geen verschil gaat maken ? Een andere versterker zou dus nodig zijn ?


Hartelijk dank voor je antwoord.

MarkW

Een oem Rockford fosgate systeem is volgens mij aardig vergelijkbaar met een systeem van bijvoorbeeld Bose. Ik denk niet dat de geluidskwaliteit in een auto veel beter kan worden.