Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Mitsubishi ASX buitenspiegels

Filluar nga Boetje, Janar 31, 2022, 12:46:14 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Boetje

Beste mensen.
Ik heb een vraagje over het blokkeren van het inklappen van de buitenspiegels van de ASX, model 2016.
Vorige week na een nachtje vorst en lichte sneeuw wilde ik s'morgens wegrijden , maar de rechterbuitenspiegel zat vast gevroren.
Een raar geluid en de spiegel bleef ingeklapt na een raar geluid gemaakt te hebben.
Nu zeggen de kenners dat je het inklappen kan uitschakelen, maar mijn garage zegt dat dit niet mogelijk is.
Wie heeft hier een duidelijk antwoord op en indien mogelijk, een duidelijke omschrijving van hoe dit te verwezenlijken is.
Grts. :)

Outlander

Ik liep in die bewuste vorstperiode tegen hetzelfde probleem aan. De spiegels klapten niet uit. In de handleiding van mijn ASX is nergens opgenomen dat je dit automatisme zelf kunt uitschakelen. Via de dealer zou dit wel kunnen. Die stelt de software bij.
Ik ben weggereden met ingeklapte spiegels en had wel de achteruitverwarming hang. Later klapten ze gewoon uit.
Mitsubishi waarschuwt in mijn handleiding er wel voor het in en uitklappen met het knopje op de linkportier bij vorst niet achter elkaar te gebruiken. Zou doorbranden van motortje kunnen leiden. Van de week klapten ze ook een keer niet uit. En toen was het met een druk op de knop geregeld. Bij vorst de delen die heen en weer klappen preventief behandelen met een spray