Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

mmcs niet in het nederlands

Filluar nga Vinkie, Janar 21, 2022, 02:53:13 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Vinkie

Hallo mede Outlander rijders.
Ik ben sinds 1 dag in het het bezit van een hele mooie Outlander uit 2010, het betreft de 2.4 ltr.
Nu heb ik uiteraard een vraagje en waarschijnlijk is deze al een keer gesteld maar kon hem op het forum niet vinden.
ik ben er achter hoe ik in het menu kom en zo en heb de taalinstellingen ook gevonden en dit geldt ook voor de spraak gestuurde telefoon.
Nu kom ik er echter achter dat dit dus niet in het Nederlands kan ( klopt dit ) en zo niet is er dan geen mogelijkheid om dit via een dealer te laten doen door een software update ?


Vinkie

Hoi bedankt voor je reactie......
Deze had ik ook al gevonden en hier staat inderdaad iets in over hoe je in het menu moet komen en zo en dat je hem dan in het Nederlands kan zetten
Echter deze taaloptie zit er dus bij mij niet in.
Wel alle ander talen maar geen 'dutch of nederlands ' helaas

Vinkie

o misschien overbodig of niet maar er zit dus geen navigatie in  :)

Nobodie14

Ik heb zelf geen Outlander, maar een Space Star uit 2002.
Daarom weet ik niet of je hier wat aan hebt: https://www.mitsubishi-motors.com/download/mmcs/e/down_mmcs_03.html

Vinkie

hallo bedankt voor je reactie maar dit is dus voor een systeem met navigatie en die heb ik niet helaas.

Nobodie14

Ik ben op het verkeerde been gezet door het onderwerp.
MMCS is de radio met navigatie volgens mij.
En wat jij wilt, is de taal van het dashboard wijzigen naar Nederlands.
Die optie zit er (volgens de Engelstalige Owner Manual) niet in.
Vreemd genoeg bij de Lancer wel??


Je zou even langs de dealer kunnen gaan om te vragen of er echt geen mogelijkheid is.

Vinkie

a oke ik meende dar het spraak gestuurde systeem mmcs heet .
maar inderdaad ik rij van de week wel even langs bij de dealer of er geen optie is om dit te regelen.
en anders maar niet haha

Vinkie

Hmmm ik denk er over of dan toch maar een navigatie in te bouwen aangezien deze voor dit model redelijk te verkrijgen zijn inclusief de cover voor deze auto  :)

Nobodie14

Er zijn op ali meerdere uitvoeringen te koop..
Let er wel op dat je de juiste facia besteld: met/zonder (automatische) airco en LHD (Left Hand Drive)
Een buurman (Outlander 2005, automatische airco) heeft net een 10.1 inch Android 10 met 4gb werk- en 64gb opslag geheugen, voor- + achtercamera en DAB+ gekocht. Bij elkaar net onder de 500 euro..

Of als je budget minder is: een 1-din met 7 inch verticaal verschuifbaar - / kantelbaar scherm. Liggen rond de 250 euro.
Deze adviseer ik niet omdat ik niet zeker weet of het scherm genoeg gekanteld kan worden.


Vinkie

Hoi ...ja daar was ik me van bewust na wat speurwerk .....ook is er voor mijn auto al weer twee verschillen 1 met en 1 zonder de rockfort ?..versterker bij mij zit ie er dus niet in en blijkbaar past de ene niet erin haha.
Op Amazon en ebay Duitsland staat ook een hoop dus ik ben onderzoekende .....
Budget maakt niet zoveel uit dus wordt sowieso een dubbel din.
En gelukkig staan er op you tube zat how to filmpjes had ik al gezien