Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ecu-tec tuner met rollerbank gezocht

Filluar nga Brian-czT, Dhjetor 04, 2021, 03:58:54 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Brian-czT

Beste leden,
Ik wil mijn colt czt laten tunen op een rollerbank.
Helaas is het mijn locale tuner niet gelukt om contact te maken met de ecu.


Weet iemand een tuner welke werkt met Ecutec EN afstelt op een rollerbank?
Ik wil de auto graag goed af laten stellen ipv een blinde tune.

Entharion

Tja, daarin zit de uitdaging met deze ECU, ik ken 2 programma's waarmee het gelukt is, ECUTEK en EVOscan, je kunt het beste op zoek gaan naar een tuner die een van deze pakketten gebruikt.

Brian-czT

Vandaar dus mijn vraag of iemand een tuner weet met de software en rollerbank

Nevolution6RSII

Kijk eens op : https://www.ecutek.com/find-a-tuner/

Staat onder andere Mark van EMS tussen en volgens mij was dat altijd zo'n beetje DE TUNER voor dat ECU type en deed hij altijd voornamelijk Impreza's maar met een Evo of Colt zal het vast ook wel prima gaan! ;)

Verder wat bedrijven die ik ken, maar geen idee van heb of ze jou kunnen helpen :
- RICA in Enkhuizen
Daar destijds mijn Evo VI RS2 gekocht en eene Frank die er werkt schijnt een hele bekende te zijn in het Mitsubishi wereldje bij iedereen.
- Mosselman Tuning ergens onder Ede daar in een dorp dat Harskamp of zo heet geloof ik...
Ik haal dat altijd door elkaar met een soortgelijk dorp in België dus ik weet het effe niet meer zeker ;D
Maar daar zijn we in ieder geval enkele keren geweest voor een "Rollenbankdag" met het oude LEC Forum en nog een aantal andere non-Mitsubishi voertuigen : Nissan/Chevrolet/Toyota/enz.
Zij doen wel voornamelijk BMW voertuigen voor zover ik het goed heb begrepen!


Succes alvast! ;)

Brian-czT

Bedankt voor je bericht.
ik heb 2 tuners gevonden en heb de heren van EMS benaderd om de auto af te stellen.
Reden voor dit bedrijf zijn de vele positieve ervaringen met Mark van EMS en hoe kundig hij telefonisch over kwam.


Helaas geen rollerbank test maar die doe ik daarna dan nog een keer.