Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

MMCS geen geluid meer

Filluar nga Paul_M, Tetor 05, 2021, 03:01:01 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Paul_M

Hallo Mitsubishi kenners,


In mijn Outlander PHEV van 2012/13 heb ik een standaard MMCS Rockford Fosgate systeem.
Op een gegeven moment kwam er géén geluid meer. Voor de rest deed alles het.
Dag erna verscheen de optie om bleutooth aan te sluiten niet meer in beeld.
Auto naar Zeeuw&Zeeuw in Zoetermeer gebracht. 2 zekeringen vervangen (radio voorin de auto+versterker on motorkap). Daardoor deed het geluid het weer. Met een reset van het ???systeem deed ook de bleutooth het weer.
Alles leek opgelost ...
Zelfde dag nog ... weer geluid weg! Direct terug naar de garage. Aangezien het nu niet meer met het vervangen van de zekeringen kon worden opgelost werd gezegd dat het nu een fout was in de radio zelf, dus enige optie: vervangen.


Twee vragen:
- wie heeft dit ook aan de hand gehad en kunnen oplossen?
- als het niet kan worden opgelost, wie heeft ervaring, goed of slecht, met zo'n nieuw 'navigatie kit android 10' waar veel mee wordt geadverteerd?
Bij voorbaat dank

Nevolution6RSII

Ik gok dat je ergens slecht contact hebt gewoon dus de enige manier om daar achter te komen is zelf op zoek te gaan naar het probleem : Veel succes alvast! ;D

Wat betreft die Android dingen :

Ik zou er niet aan beginnen als je auto een hele luxe uitgebreide installatie heeft qua audio, want dan heb je kans dat je na een hoop gezoek en gedoe erachter komt dat het helemaal niet kan werken! :(

Heeft je auto echter een hele simpele installatie zonder aparte versterker en dergelijken dan heb je kans dat zoiets best wel goed kan werken.
Hou er wel rekening mee dat je weleens in een wereldje terecht kan komen die ervoor zal zorgen dat je een heleboel nieuwe dingen moet leren, zoals het flashen van Android apparaten, firmwares updates, APK's sideloaden, enz... enz.. enz.

Ik dacht zelf safe te spelen door een Android Auto model te kopen van JVC/Kenwood maar dat was ook geen succes helaas en ik vind heel eerlijk gezegd dat de Chinese Android merken beter voorbereid zijn als het om bekabeling en frontjes en dergelijken gaat dan de bekende merken!

Dus voordat je hieraan begint : Lezen, lezen, en nog eens lezen VOORDAT je ook maar iets koopt! ;)