Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Afstand bedienbare deurvergrendeling achteraf inbouwen

Filluar nga bob00105, Gusht 14, 2020, 10:12:52 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

bob00105

Goedendag,


Ik wil een afstand bedienbare deurvergrendeling inbouwen met zo'n setje van Ali: https://www.aliexpress.com/item/33037301607.html
Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij wijzen naar handleidingen hierover?


Als ik het schema bekijk op de productpagina (ook bijgevoegd bij het bericht) zijn er 6 draden gereserveerd voor de deurvergrendeling. Echter zie ik aan mijn centrale deurvergrendeling schakelaar slechts 3 draden zitten.

Nobodie14


Ik vermoed dat die 6 draden er voor elke deur 1 is (4 deuren, 1 achterklep / kofferbak) en een control wire.
Je hebt er echter alleen 1 nodig. Geen idee meer welke je moet hebben en of deze + of - geschakeld is.
Er zijn er meerdere die zoiets in een Carisma geplaatst hebben. Zoek anders daar even. Die is (nagenoeg) gelijk aan de Space Star.
Ik heb de standaard afstandsbediening van Mitsubishi in mijn Space Star met 2 afstandsbedieningen.

bob00105

#2
Ik ga het aansluiten aan de hand van onderstaand schema. Het is een negatief gestuurd schema, waar de bruin-rode draad en lichtgroene draad openen en sluiten.
Kan iemand mij vertellen welke kleur de constante stroom draad heeft? Ik vermoed wit vanuit het schema, maar ga liever niet zomaar knippen.

Wit is inderdaad de draad waar constant stroom op staat. Ik heb de module aangesloten op de draden welke vanuit de bestuurdersdeur binnenkomen, helemaal links onderin.