Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

CV Mitsubishi Carisma 1.6

Filluar nga pwnypower, Shkurt 16, 2017, 11:31:57 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

pwnypower

Hey allen,


Ik had even een kort vraagje. Ik heb een excalibur Relais kast met AB gekocht om mijn CV te schakelen op afstand van een Mitsubishi Carisma 1.6 uit 1997. Nu volg ik deze link http://www.cargoods.nl/technische-informatie/2-inbouwschema-centrale-vergrendeling/ als tutorial. Alleen heb ik een vraag. Als ik een knop indruk van het kastje sluit ie zijn NO alleen dit doet ie zolang de knop is ingedrukt. Dit is 1A afgezekerd. Alleen is nu het probleem dat deze doorbrandt aangezien hij negatief geschakeld is en er dus 12V van de accu doorheen wordt geblazen. als dit gebeurd voor een korte tijd is het nog wel te doen. Mijn idee is om de stuurdraden volledig door te knippen en die te verbinden met Wit(voor open) en Wit-Zwart(voor sluiten). Dan doe ik de andere kant van de stuurdraden(die naar je CV relais lopen) met oranje(NC) de 12V van de accu. en de gele draad(NO) op massa. Hetzelfde geldt hiervoor voor de opstelling van wit-zwart. Zou dit werken aangezien je zelf als het ware die puls doorstuurd? IMO zorgt dit ervoor dat de sloten het ook blijven doen omdat hij op NC 12V geschakeld na de sloten. Graag jullie opinie over dit topic.


http://www.cargoods.nl/technische-informatie/2-inbouwschema-centrale-vergrendeling/ hier even een linkje voor het klikken ;)


Alvast bedankt voor jullie antwoorden!