Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga gmr, Nentor 16, 2016, 09:15:29 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

gmr

Wel zo netjes ja op dit ietwat stille forum.
Ik ben Guy, 62 jaar oud en alweer een jaar of 10 tevreden eigenaar van een Space Wagon die ik toendertijd moest aanschaffen omdat mijn vorige auto, een VW Passat, door een stel vandalen in de fik gestoken was. In vergelijking met zijn voorganger was de Space in het begin wel even wennen; vooral toen ik een aantal maanden met een kromme cilinder en opgeblazen koppakking langs de weg kwam te staan.
Na deze vuurdop de kop vervangen door een revisie exemplaar nooit meer problemen gehad tot recent CO probleem waarvoor ik hier mede wat goede raad hoop te vinden.
Ik ben een ervaren sleutelaar met een passie voor klassiekers en heb inmiddels heel wat voertuigen onder handen gehad.
Ooit begonnen met het reviseren en restaureren van oude Triumph's (waarvan ik er nog een paar in de garage heb staan waar ik nog op rijd) maar ook klassieke auto' s zoals een Mercedes en een Ford Transit.
Ik heb de Space de afgelopen 10 jaar leren waarderen als een beul van een auto die heerlijk rijdt met een onverwoestbare motor die een bult vermogen levert maar wel lastiger sleutelen is in vergelijking met de Europese auto's die ik daarvoor heb gehad. Wat ik ook wel een beetje als een gemis ervaar is dat er geen Haynes manual of vraagbaak van dit model beschikbaar is en dat de onderdelenpositie in Nederland niet overhoudt. Hierdoor is het niet altijd even gemakkelijk om snel een oplossing te vinden voor technische problemen.
Maar desalniettemin een hele prettige auto waarvan ik nog lang plezier hoop te hebben