Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Caravan spiegels outlander

Filluar nga Bart53, Shkurt 26, 2012, 12:43:20 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Waterkastanje

Stefke,

Foto' plaatsen doe je via http://tinypic.com, hier op het forum, Item; Club en Forumvragen, staat het uitgelegd hoe je te werk moet gaan,

succes!




Bart53

Nu de upgrade set van special mirror gekocht, en een stangetje met zuigmap.
Als  dit er op zit, kan de spiegel volgens mij niet meer inklappen.
Nu op vakantie, en uit proberen.

stefke1

Hoi iedereen.

Zoals ik al zei heb ik van het weekend de Milenco-spiegels uitgebreid uitgetest en ze zijn zeer goed bevallen.
Ze zitten stevig op de spiegel vast zonder beschadigingen te maken en vanwege de aerodynamische vorm en extreem laag
gewicht van deze spiegels heb ik geen enkel probleem ondervonden van het inklappen en ik rijd toch zo een 100 km/h
op de autostrade en binnendoor met 80 km/h enkele vrachtwagens tegengekomen en de spiegels bewegen niets.
Dus deze zijn echt wel een aanrader.

groeten Stephan

robsel

Ik ben momenteel op weg naar St Tropez en het viel mij op dat ik tot Dijon al 6 Outlanders, 2 Peugots 4007 en 1 C crosser heb gezien met een Caravan erachter. Het waren Belgische en Duite rijders.
Verleden jaar zag ik nog nauwelijks Outlanders op de Route du Soleil.
Is tocht wel een echte auto de Outlander....................viel mij alleen op dat er wat "oudere personen "
in deze auto reden :o

Groeten uit Beaune.

Waterkastanje

Wel Robsel jij bent duidelijk op weg naar aangenamer oorden!!!
Wat de Outlander betreft, het is geen toeval dat je ze meer ziet.
Als je in dit type van wagen prijs kwaliteit laat spelen kom je al snel bij de Outlander terecht.
Wij hebben bijvoorbeeld ook de VW Tiguan uitgeprobeerd, leuke wagen maar de Outlander bied meer binnenruimte, flexibiliteit in het gebruik van die binnenruimte, je kan je aandrijf modus zelf kiezen, wat bij de meeste concurrenten niet kan.
Je hebt betrouwbare en beproefde techniek onder je, wat probleemloze kilometers betekend.
Ik ben benieuwt wat het nieuwe model in hybride versie brengt.
Wat bedoel je met oudere personen???? neen dat zijn ervaren automobilisten die tot inzicht zijn gekomen!! ;D

Waterkastanje

Een fijne vakantie gewenst trouwens!!

wimme

nog niet mee gereden

[verwijderd door de beheerder]

wimme

iets verbogen   set kosten 10,00 euro

[verwijderd door de beheerder]

wimme

caravan spiegel

[verwijderd door de beheerder]

wimme

verbogen

[verwijderd door de beheerder]

Waterkastanje

Wimme, dat ziet er degelijk uit, wat voor merk is dat?
Heb je die onderste plastic bevestigingstrip zelf aangepast (gebogen ) of is dat zo origineel?

wimme

Hallo,


Het merk is  CANCUN
Onderste deel in gezaagd en in kokend water ongebogen.
vr gr


Wimme

stefke1

Hoi iedereen


ik ben er bijna zeker van dat deze spiegels met platte achterkant problemen gaan geven met het inklappen bij bijvoorbeeld een vrachtwagen als tegenligger.
Dit is eigenlijk een klein min puntje van de outlander.
Ik heb deze spiegels ook zien liggen maar ze zien er niet zo degelijk uit als de milenco aero spiegels. ;)

Bart53

Op vakantie de speciaal mirror upgrade set in gebruik.
Stang met zuignap links gemonteerd, blijft wel zitten,maar op 2 baans weg (vrachtauto)zie je de spiegel wel iets bewegen.
Rechts nog geen steun, maar de volgende vakantie zit die er wel op.
Want de rechtse spiegel klapt regelmatig in.








0weg bij tegenligger

robsel

#29
Deze hulpstukken voor de spiegel zijn te koop bij :"SPECIALMIRROR.nl , dat deel heet "stavast"

 

]

[url=http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forums/]

]