Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Impreza/ Mitsubishi Lancer EVO meeting

Filluar nga siwart, Tetor 31, 2010, 06:22:11 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

siwart

Heey mitsu fans.

Zoals de meeste wel gelezen hebben is er binnenkort een evo/impreza meeting.
Nou ben ik hier wel voorstander van want kijk natuurlijk graag naar snelle auto's.
Heb ik me dus in laten schrijven door piem van ons forum..
Maar wat schets mijn verbazing...IK BEN DE ENIGSTE MET EEN EVO.

dUS... Ik hoopte dat de rest (ook mensen zonder evo enz) ook zouden komen!
Is natuurlijk hartstikke gezelig en leuk als er meer mitsu's te zien zijn!
Ga daar natuurlijk niet in me 1tje staan :D

Mochten jullie het wel gezien hebben maar het niet leuk vinden? geef de reden door en dan kan ik mischien regelen dat dat opgelost kan worden.


stukje info is te vinden op de link!

Op Zondag 28 November zal er een Subaru Impreza/ Mitsubishi Lancer EVO meeting plaatsvinden in Doetinchem.

We kunnen terecht bij een bedrijf in Doetinchem, dan staan we dus legaal op hun parkeerplaats.

Er zullen dan ook diverse demonstraties van bedrijven plaatsvinden over ECU mapping, uitlaten, onderstel gerelateerd en K&N filters.

Aanvang: 12:00.

Locatie wordt binnenkort bekend gemaakt.

Voor meer informatie volg de topic op het Subaru forum: http://www.subaruclub.nl/forum/viewtopi ... 30&t=63740



Hoor het graag :)

stekelzak

#1
Hier was laatst toch al een topic over, of word ik nu gek? Ik kan hem in ieder geval niet meer vinden :lol:

Ik postte daarin dat ik misschien wel wilde komen als het ook voor niet-EVO's was, dus ik hou dit even in de gaten :D Doetinchem is best een eind van me vandaan en ik ben natuurlijk een ontzettende newbie hier, maar toch lijkt het me leuk ;)

siwart

#2
Nee je hebt helemaal gelijk dat er al een forum over was.
Maar er werder zo weinig reactie's op gegeven dus in overleg met Piem hebben we een nieuwe start gemaakt.
Want op de subaru site is wel veel animo alleen hier bij de moc totaal niet.
Het lijkt me toch leuk om meer evo"s te zien want alleen voor de scooby's ga ik niet.

Kijk iedereen kan natuurlijk komen er zal vast meer moois tussen staan.
plus er komen een aantal tuning stands en dergelijk en die zijn altijd intresant.
Dus ookal heb je geen evo kan je komen  :D

Evo driver

#3
Het is voor mij ruim 1,5 uur rijden en dat vind ik nou net effe te.

siwart

#4
voor mij is het ook ruim 1.5 uur rijden.
vandaar de topic want ik ga niet als ik de enigste evo ben haha.
Moet wel de moeite waard zijn.

Chaoth

#5
Citim nga: "Evo driver"Het is voor mij ruim 1,5 uur rijden en dat vind ik nou net effe te.

Met een evo moet dat in 45 minuten kunnen, toch? :P  :twisted:

siwart

#6
Maar dan ben je de bezoekjes aan de pomp vergeten erbij te rekenen  :lol: