Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

de BluesWagon: Galant Wagon 2.5 V6 Avance, 1999, 150.000 km

Filluar nga ÔkkoH, Tetor 11, 2011, 10:45:51 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 4 Vizitore po shikojne kete teme.

ÔkkoH

Hallo allemaal,
Ik ben al jaren lid van de Mitsubishi Owners Club Nederland, maar heb me nog steeds niet voorgesteld op dit forum. Bij deze dus.
Sinds 1978 zijn we bij ons thuis al Mitsubishi rijders (eerste was een Galant Sigma). Inmiddels hebben we er meer dan 50 gehad.
Begin 2003 heb ik (eindelijk) m'n Sigma aangeschaft. Eén van de eerste 20 die in 1991 bij de introductie aan de dealers uitgeleverd zijn. In 2008 is mijn automobiele liefde gerestaureerd, zie: http://mitsubishisigma.blogspot.com
In dat jaar heeft ze 2 keer in de Autoweek gestaan. Eén keer vanwege de restauratie en één keer als 'Asfalttijger'.
De kilometerteller staat inmiddels op zo'n 450.000 en ik ben vastbesloten om de 1 miljoen te halen.
Voor mijn werk (zo'n 70.000 kilometer per jaar) rijd ik sinds 1 april een Mitsubishi Galant Wagon 2.5 V6 Avance. Sinds vorige week ben ik óók lid van GalantFans.
Met de Galant heb ik niet de bedoeling om er een Fast&Furious auto van te maken, maar vooral de meest comfortabele en luxe reislimousine die je maar kunt bedenken. Dus als je daar ideeën over hebt, laat het gerust even weten!

Tot snel, misschien bij de puzzelrit van het MOC op 29 oktober.
Okko.

[verwijderd door de beheerder]

Evo driver

Tsjonge jonge heb je het internet gevonden ofzo :D :D :D

Maar ook welkom hier !!!

Helaas ben ik er niet de 29ste dus zal je wel weer zien misschien bij de eindejaars meeting.

gr. remco

ÔkkoH

Hi Remco,
Zelfs in Nijverdal hebben we al jaren internet  ;D
Maar heb sinds kort weer eens tijd om andere dingen te doen als alleen werken  :-[
Vanaf vandaag zelfs met een nieuwe blog over al mijn Mitsubishi ervaringen: http://mitsubishi-experiences.blogspot.com
Jammer dat je er de 29-ste niet bent, maar dan bij de pizza op de nieuwjaarsmeeting ... óf gaat er bij GalantFans nog iets gebeuren?

Greetz, Okko.

DannyColt12v


Space Star 1.6

hoi welkom op forum :D

Vette bak man! 8)  hopelijk zie ik jouw wagen in echt :D  want ik ben er wel op 29 oktober :)  is wel me eerste keer :P


groet  ;)

KNOEI 8G


Eagle1982

Welkom hier.


Mooie wagens zeg.


Die restauratie is echt heel erg mooi geworden, petje af :D


Veel plezier hier op dit forum en tips zullen vast wel volgen.


ÔkkoH

Het is weer de tijd ervoor, helaas. Maar vandaag de BluesWagon op de winterwielen gezet!

[verwijderd door de beheerder]

Space Star 1.6

mooie velgen bijna zelfde als mijne  :D  deze is zeker 16 of 17 inch ? ik heb 15 inch :P

Ik heb 4 nieuwe 4 seizoen banden: Goodyear Eagle Vector + :D

benieuwd hoe deze op sneeuw rijdt

mooi op tijd gemonteerd want het wordt onder 7 graden over weekje of 2  :D


Groet

Prowler


Evo driver

ziet er ook niet verkeerd uit okko je blijft rijden in styl :D. Mijn velgen zijn gister gespoten dus van de week maar de bandjes er om heen goooien


KNOEI 8G

Mooie update!!!  8)
En een setje blauwe leds zou inderdaad niet verkeerd zijn!