Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Vocht in achterlicht

Filluar nga Wizfinger, Qershor 03, 2018, 03:51:24 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Wizfinger

Hi allemaal,


Ik heb sinds enkele dagen een Outlander III, 2013, benzine.


Het rechter achterlicht bevat vocht druppels, en die gaan niet weg, ook al staat ie uren n de blikkerende zon. De verkoper zei dat alle Outlanders dit hebben en dat het niet erg is. Toch is het een APK eis dat de lichten waterdicht zijn.


Is dit inderdaad normaal? Of moet ik teruggaan?


Bedankt!




Hal

#1
Dag Wiz,


Vind zelf dat je dit niet als normaal moet beschouwen, dan kun je dat bij elk klein gebrek als normaal zien, lekker makkelijk zo van de verkoper en misschien voor jou een kostbare grap straks :(



Succes en mooi mee terug gaan.


Wizfinger

Ja ik vond het al zo raar. Ik lees wel vaak dat de randjes rondom de achterlichten vaak groen mos of schimmel bevatten (als je de witte achterlichten hebt) en dat dat heel vaak voorkomt. Maar vocht ín de lamp kan ik nergens vinden.

Chaoth

Volgens mij is vocht in het achterlicht geen apk afkeur als het vocht geen negatieve invloed heeft op het uitstralen van het licht.

Tom84

Ik zie ook wel eens vocht achter de lampen, dit is meestal als ik de auto aan het wassen ben met warm water. Verder zie ik het niet, ook niet als het regent of vochtig weer is (Outlander 2009)

Wizfinger

Dank je voor je reactie. Bij mij blijft het vocht altijd zitten. Ook als ie uren in de hete zon heeft gestaan. Dus ik ga maar terug naar de dealer (nog 6 maanden BOVAG garantie).