Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Airco naar kachel??

Filluar nga DID, Dhjetor 27, 2018, 06:51:36 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

DID

Hallo mijn naam is Fons.
Sinds 1 jaar in het bezit van een Outlander sport uit 2007 (model 2006). Wie kan mijn vraag beantwoorden, misschien een beetje een domme vraag maar ik heb de gebruikshandleiding diverse keren gelezen..omhoog gegooid..geschud..maar mijn vraag is niet beantwoord. Dus HELP!!
Hier komttie, ik start mijn outlander met de airco aan in de automatische stand, als mijn voorraam ontwasemd is zet ik de airco handmatig uit om mijn auto op te warmen door middel van de kachel. Moet dit handmatig of gaat dat automatisch???? Ik ben bang als ik het niet met de hand uitzet dat de airco misschien kapot gaat ik durf dat niet zomaar uit te proberen. :'(
Wij horen graag!!
Thanks in advance  ::)

CvW

In de automatische stand gaat dat helemaal vanzelf. Als de buitentemperatuur onder de 5 graden is zal de airco trouwens helemaal niet inschakelen omdat er anders kans op bevriezing ontstaat, doet hij ook vanzelf. Mits jou Outlander natuurlijk een echte automatische airco en verwarming heeft. Dus 3 draaiknoppen waaronder een temperatuurinstelling in graden zoals op de foto.


[verwijderd door de beheerder]

DID

Hallo bedankt voor de duidelijke en snelle reactie. Ja hoor de foto toont precies de situatie in mijn Mits dus met de 3 knoppen. U nogmaals bedankt. mvg Fons  :)