Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Nieuwe Mitsubishi eigenaar

Filluar nga JeroenDSM, Tetor 31, 2018, 07:07:09 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

4Koen63

Hey Jeroen! Leuk om weer van je te horen.
Het resultaat van de uitdeuker mag er wezen! Vaak zit een zijkant van een auto van die leeftijd toch redelijk vol met allerlei mini-deukjes.


Goed om te lezen dat het klein onderhoud dat je zelf hebt uitgevoerd zijn vruchten afwerpt.


De dingen die ze bij MD hebben gevonden kosten inderdaad de wereld niet. Behalve de schokbrekers dan. Ik neem aan dat je weer zelfde schokbrekers van datzelfde merk terug wil monteren? Een setje originele  heb ik hier nog wel liggen die je voor een prikkie kan komen ophalen..


Verders zijn het gewoon normale dingen die je tegenkomt als je een gebruikte auto van iemand anders koopt.

JeroenDSM

Dankjewel Koen! Hoe gaat het overigens met jouw project? Ik neem aan dat je er al een berg werk op hebt zitten ;D
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga toch weer voor een schroefset, ik vind de auto op deze hoogte heel mooi staan en ik wil dat behouden dus ik heb van BC Racing een setje aangeschaft. Voor zover ik weet en wat ik van mensen hoor is het degelijk spul (dit ook via MD Performance besteld dus die mensen raden het ook aan) en ja je hebt gelijk, dit soort dingen zijn nou eenmaal te verwachten met zo'n oude auto maar daar geef ik ook graag geld aan uit om het op te lossen...ik wil m'n best doen om de auto in een nette staat te houden.

4Koen63

BC Racing is zeer zeker niks mis mee. Een ontzettend uitgebreid instelbare set voor je geld. Tof dat je de auto netjes wil houden. Heel veel mensen vergeten nog wel eens dat dat erbij hoort, bij aanschaf van een wat oudere, bijzondere auto.


Mijn project verloopt zeer langzaam, maar zeker :D
Ik ben nu alles aan het verzamelen voor mijn remmen upgrade. Daarna sparen voor mijn programmeerbare motormanagement, en dan moet de auto afgesteld worden op de rollenbank. Als dat klaar is kan hij naar de RDW, daarna APK erop en dan kan ik er eindelijk mee rijden! Over mijn project staat nog niks op dit forum, ik wilde dit delen zodra de auto legaal rijdbaar is ;D

JeroenDSM

Hehe geen haast en alles op z'n tijd toch? Auto's fatsoenlijk aanpassen en tunen is sowieso iets wat je niet in een middagje doet, dus juist goed dat je voor alles genoeg de tijd neemt. En ik kan niet wachten om je forum post te zien als de auto af is, laat staan de auto een keer in het echt zien bij een of andere meeting ;D