Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nieuwe schijfjes en blokjes

Filluar nga GilianvanNeck, Shtator 03, 2018, 01:52:25 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

GilianvanNeck


Zoals beloofd zijn hier (eindelijk) de foto's die ik beloofd had.
Eergisteren heb ik samen met mijn buurman mijn originele remschijven en -blokken vervangen voor een sport versie.
Het is allemaal iets anders gelopen dan verwacht. Zo zouden er eerst EBC schijven en blokken(Green Stuff) onder komen. Dit is uiteindelijk een combinatie geworden van Brakemax Sport schijven en Brembo remblokken.


Before:





During:
















After:










Ik moet nog wel erg wel wennen aan het inremmen en ik moet dus ook nog wel echt even m'n kop erbij houden  :sleeping  :naughty


Wanneer ik de mogelijkheid heb, wil ik ook nog even de remklauwen van een ander kleurtje voorzien. Maar dat komt nog. :-D


Ook heb ik nog een stel andere instaplijsten bevestigd. Het geheel zit er dus allemaal weer net even wat netter uit.





Nu beginnen met onderzoek voor het vervangen van mijn katalysator door een katvervanger en het vervangen van mijn einddemper. Ik heb al even zitten kijken onder de auto en ik heb gezien dat het bevestigingspunt tussen de midden- en einddemper erg aangetast is. Ik overweeg dus eigenlijk om een nieuwe middendemper erbij aan te schaffen en als het waren gewoon een volledige nieuwe uitlaat eronder te zetten vanaf de kat(vervanger).
Hieronder een foto van de "nieuwe" einddemper: