Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project EVOLUTION II

Filluar nga Evo driver, Gusht 05, 2006, 11:18:58 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Anonymous

#45
Remco, hele mooie foto's mijn complimenten en wat betreft je auto: hij wordt steeds mooier!!!!!! Ik hoop je spoedig weer eens te zien. Leuk voorbeeld dat van die 1000 PK. Hier in Nederland rijdt een 3000GT rond van meer als 600 PK, staat of stond bij een Mitsubishi-dealer in Zevenaar, heeft nog eens een uitgebreide reportage in het blad AutoTuning van deze 3000 GT gestaan, zéér indrukwekkend!

Marwin

#46
Ik zag de foto's op pagina 3, waar je lekker aan het dakar rally racen was in het mullen zand. Ging dat een beetje? het is natuurlijk een 4 wielaangedreven auto, maar geen 1 x vast gezet? En die stijle helling, ging dat makkelijk?

GHINO

#47
Citim nga: "Marwin"Ik zag de foto's op pagina 3, waar je lekker aan het dakar rally racen was in het mullen zand. Ging dat een beetje? het is natuurlijk een 4 wielaangedreven auto, maar geen 1 x vast gezet? En die stijle helling, ging dat makkelijk?
Met 2 wd zit je ook niet zo snel vast hoor :mrgreen:

Evo driver

#48
Citim nga: "Marwin"Ik zag de foto's op pagina 3, waar je lekker aan het dakar rally racen was in het mullen zand. Ging dat een beetje? het is natuurlijk een 4 wielaangedreven auto, maar geen 1 x vast gezet? En die stijle helling, ging dat makkelijk?

Hé marvin

Moet zeggen dat de toplaag heel zacht zand was zonder steentjes etc daarom was ik daar ook effe lekker ana het scheuren. Maar nee geen 1 keer vastgezetne en die helling ging vrij makkelijk ondanks dat het profiel van mijn banden helemaal onder het zand zat.

gr.

mitsubishiEVO

#49
Die witte velgen staan echt goed :shock: !

Evo driver

#50
Weer een klein updatje. HEb nu xenon verlichting er in zitten 8000K en niet te geloven wat een verschil zeg foto's volgen

Evo driver

#51
Ze zijn een beetje slecht van kwaliteid maar ok hier zijn ze







Gr.

Yakumo

#52
Netjes geworden hoor ziet er mooi uit.

Grtz

Evo driver

#53
Nou dat de temperaturen weer naar bendeden gaan heb ik de winterwielen helemaal klaar voor de wintertijd. Ik had 2 orginele wielen witte 15 inch oz wielen en 2 waren er af gejat op de boot maar ik heb er nog 2 kunnen bemachtigen voor een klein prijsje en alle 4 opnieuw gespoten en nieuwe stickers er op en helemaal klaar voor de winter.

Dit was voor de wielen waren helemaal grijs en helemaal verweerd door het weer en remstof en wat kleine beschadigingen heb ik ook meteen gefixt





na het schuren




En het eind resultaat. Het is niet perfect maar het is iig beter dan dat het was




Gr. remco

Evo driver

#54
Afgelopen maandag even langs md geweest voor mijn setje gevlochten remleidingen en die er dinsdag onder gezet meteen de voor remmen gereviceerd die zaten helemaal vast echt niet normaal. Maar remt nu als een malle.

Heb er geen foto's van helaas maar asl de wielen er af zijn maak ik even een fototje van

gr. remco

GHINO

#55
En maar klagen over mijn onderhoud aan de galant.....
Remme zijn ook super belangrijk Remco :twisted:  :mrgreen:

Evo driver

#56
Hier de foto's van de gevlochten remslangen





En tsja het was eigenlijk weer tijd voor de winterwielen te monteren en staat er nu zo bij met de vers gespoten velgen En is hij bijna in orginele staat (wat zijn het eigenlijk kleine baby wielen voor die tijd voor dit soort auto) maar ja tis beter dan die lelijke zwarte velgen




Gr. remco

MD

#57
hahahaha
lekker remt het he.

hoop dat je dat weekend er veel profeit van had.

Blue Eclipse

#58
Die witte velgjes passen wel goed bij de auto.

En je xenon verlichting ziet er goed uit. Had het in real al gezien  :D

aapje

#59
Ik heb nu dezelfde remmen  :mrgreen: Remt als een beer.. helemaal op 1000KG  :shock: