Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Colt VI Trip computer/

Filluar nga evgheni, Nentor 11, 2023, 01:59:54 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

evgheni

Hallo.

Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan voor eventuele onjuistheden in de tekst. Nederlands is niet mijn moedertaal.

Ik ben de trotse eigenaar van twee Mitsubishi.

Bij de eerste auto, die in 1990 werd gemaakt, is alles duidelijk en logisch: een eenvoudige en handige auto.
Van haar heb ik onderhoudstechnieken geleerd.

En omdat ik al Mitsubishi-fan was geworden, besloot ik een tweede auto voor mijn vrouw te kopen. Het bleek een Colt Six uit 2006 te zijn. Het was voor mij een schok dat hij naar Nederland ging. (Dit is trouwens mijn favoriete land. Het is heel helder van kleur en heeft veel ongewone architectuur).

Sorry, ik werd afgeleid.

Het bleek dat de Colt, net als een modernere auto, ongebruikelijke subtiliteiten heeft.

Bijvoorbeeld kunststof steunlagers in de veerpoten of dat het wiellager samen met de naafmontage wordt verkocht.

Maar de hoofdvraag kwelde me gewoon: boordcomputer.

Ja, ik weet dat de processors erin oververhit raken onder een laag compound en dat er achtergrondverlichtingslampen van drie watt zijn. Dit is een heel vreemd ontwerp.

Over het algemeen heb ik een vraag, heeft iemand zo'n werkende boordcomputer te koop?

Mijn boordcomputer geeft geen temperatuur en brandstofverbruik weer. het toont alleen de tijd en dan gaat het één keer per dag verloren. Ik bracht de processor naar een servicecentrum om hem opnieuw te solderen, maar er veranderde niets. Misschien was de service incompetent. en ik wil graag op zoek gaan naar een bekende werkende computer.

Bedankt iedereen alvast. Ik heb contact.

xmingnetar