Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

nog maals billy the kidd

Filluar nga billy the kidd, Janar 17, 2016, 08:55:39 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

billy the kidd

hallo hier ben ik weer alleen met een hele anderre mitsu.
afgelopen vrijdag heeft niet oplettende bellende roemeense vrachtenwagen chaufeur een kus je aan mijn moeder peug 306 break gegeven.
ding is gelukkig totaal los met mijn moeder is alles goed gelukkig maar anders hadden we een oostblokker minder hier.
maar goed kreeg opdracht om voor een anderre auto tekijken liefst 1tje met hoge instap.
we zijn eerst naar een lancer wezen kijken maar dat was echt niks letterlijk gezien zij stapte wel in maar kwam er niet meer uit.
ze word dit jaar 70 dus vandaar 2de optie een spacestar met net 101000 km op de klok heem gereden kijken ze stap in en ze zegt dit word hem mee gereden even mis handelt handrem bochie noot stop optrekken als een imberciel perfect alles werkt koppeling perfect.
aankomende zaterdag een spacestar halen dus.








dus ik kom ook met de lastige vragen over deze auto naar jullie toe :P

Marcuz77

Fire away!! zou ik zeggen. Hoop dat we je kunnen helpen met het een of ander.
Typisch kleurtje heeft de space star.
Vele veilige kilometers.

billy the kidd

zal nog sterker vertellen volgende week zondag ga ik naar mijn moeder met de colt.
en mijn beste maat gaat morgen miss een carisma 1800 aanschaffen dan staan er een colt een spacestar en een carrisma met de zelfde kleur op een rij hahahahah

EnnoE34


Marcuz77


billy the kidd

nauw me maat heeft een carisma 1800 groen gekocht dus mijn vrouw en mijn maat en mijn moedertje zijn groen bezig