Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga sibreneclipse2G, Korrik 28, 2011, 03:08:11 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

sibreneclipse2G

Yup volledig leder interieur en elektrische stoelen  :D :D


Ik laat de auto kwa uiterlijk even voorlopig voor wat het is! Ik vind hem nou al helemaal te gek. Mischien wel in de toekomst verlagen en andere velgen! Maar ik wil hem motorisch helemaal 100 procent hebben.


Ik moet koelvloeistof even doorspoelen.
Hij stottert in lage toeren


En er rilt iets bij de uitlaat weg
Rechter raam bediening doet het niet
Gasveeren achterklep werken niet meer


Maar ik heb wel


Nieuwe Db riem en spanrollen
Koprevisie en krukas lagers
Nieuwe remmerij
Nieuwe banden rondom :)








Prowler

Citim nga: sibreneclipse2G ne Shkurt 05, 2012, 02:03:44 MD
Nou mensen

Hoe is nog niet gepoetst en is niet moeders mooiste Eclipse, maar hier de foto's bij daglicht

Die van mij is was/is ook niet moedes mooiste, maar ik denk zo maar: "Des te meer is hem kan opknappen en verbeteren naar mijn smaak :D"

Maar wat voor versie is het N/A,Turbo?


CitimIk laat de auto kwa uiterlijk even voorlopig voor wat het is! Ik vind hem nou al helemaal te gek. Mischien wel in de toekomst verlagen en andere velgen! Maar ik wil hem motorisch helemaal 100 procent hebben.

Zo denk ik er hetzelfde over :). Eerst technisch helemaal in orde brengen en dan het uiterlijk pas :).
Sowieso nogmaals heel veel plezier met je ride :)

jesse2g

@Prowler: 420a motor is NA
@Siebren: Leder had ik ook, geweldig!


sibreneclipse2G

Ja leder is ook mooi


Is trouwens non turbo

Eclipse2G

mooi man!

zien we je op het JAF?
nou moeten we maar eens gaan cruisen!;)
ben de mijne nu alleen week kwijt :(

Eclipse2G

en hoe bevalt de eclipse??

sibreneclipse2G

super super super goed!!!


Zoveel bekijks ermee. En ben er ape trots op. en het rijd echt zalig!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)


Kan niet wachten hem te poetsen!




jesse2g

Ja zo'n fuck punto heb ik ook gehad. Ben je blij dat je eindelijk iets fatsoenlijks mag rijden ;)

sibreneclipse2G


Eclipse2G

http://auto.marktplaats.nl/mitsubishi/531705880-mitsubishi-eclipse-gs-2-0i-16v-18-inch-meeneemprijs.html

:O:O met dank aan jesse ik denk als je al net zo lang naar eclipse kijkt als mij jaar of 3 ofso dat je hem wel herkend!

sibreneclipse2G

neeeeeeeeeeeeeee als ik dat had geweten




jeetje!!!!!!!!!!!!!!! die stond al zolang te koop voor te hoge prijs. wat jammer zeg... ???

Eclipse2G

ja klopt belachelijk duur en lang erop maarja als je de velgen wilt 1.500€ erbij en afleverkosten 500€...
zonde maarja je hebt nu je eclipse en iets unieks leer!! en usa model spiegels en achterlichten.
die spiegels heb ik via jesse geregeld;)

Chaoth

Zware krengen zijn het.. Wel erg mooi.

sibreneclipse2G

Hee allemaal


Hier even een update


Ik ben vandaag bezig geweest met de Eclipse en het koelsysteem is weer goed. Hij zat verstopt, en heb hem een paar keer moeten spoelen maar nu is het dan toch echt goed. Alleen even wachten op de nieuwe kabels en dan is die helemaal 100%


8) 8)




jesse2g