Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Hi @ all

Filluar nga OutlandEric, Gusht 09, 2011, 01:21:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

Leuk subwoofertje :P

OutlandEric

Ja, vind ik ook  :)


Citim nga: Eagle1982 ne Shtator 19, 2011, 07:21:00 MD
Haha, de lijst.
Inderdaad. Splinternieuw via Marktplaats voor € 50

Lancer15gli

Mooie wagen man, die lijsten hou ik wel van maakt em net wat mannelijker!

OutlandEric

Gisteren de nieuwe (winter)velgen opgehaald en, omdat ik geen afbeelding van een Outlander met deze velgen heb kunnen vinden, voor de beeldvorming er zelf maar even snel een paar geknutseld  :D

Met nieuwe velgen:

Met beide velgen  :

Evo driver

 ;D  vind die wintervelgen een stuk mooier dan die er onder zaten moet ik eerlijk bekennen  ???

OutlandEric

Ik heb de foto's ook gemaakt om te kunnen kiezen op welke velgen ik welke banden laat leggen  ;) . Op de foto staan de nieuwe velgen inderdaad mooi(er), maar live staan de originele "Instyle" velgen mooier vind ik. Op de foto lijkt de nieuwe velg ook groter te zijn / ogen, maar dat is vertekend en live niet zo.

Voor betere vergelijking:

OutlandEric

..... vanaf vandaag voorlopig:

  ;)

Space Star 1.6

is deze winterband met velgen ? ziet goed uit man 8)

OutlandEric

De winterbanden & -velgen!  :D
Gemonteerd lijken deze velgen zelfs een maatje kleiner te zijn, dus ik ben blij dat ik voor 18" heb gekozen en de winterbanden op deze set heb laten monteren.

ÔkkoH

Supermooie Outlander als Family Car.
Ontzettend fijne kilometers gewenst en hopelijk zien we elkaar tzt live bij een MOC event.
PS: De huidige wintervelgen zijn ook makkelijker schoon te houden in de winter ten opzichte van de velgen die er op zaten.

OutlandEric

Thnx!
Het gemakkelijker schoon kunnen maken van deze velgen was inderdaad ook iets dat heeft meegewogen in de keuze voor deze velgen.  ;)

OutlandEric

De zomervelgen zitten er weer onder  :)

..... en eindelijk ook een andere upgrade gemonteerd:   :D

Evo driver

Netjes een sportgrill en pdc in de voorbumper ??? !!!! Maakt hem wel een stuk stoerder :D

OutlandEric

PDC zat er al in. Dat was onderdeel van de onderhandelingen samen met camera achter bij aankoop  ;)
De RVS sportgrill is inderdaad nieuw. Gunstig kunnen kopen via MP en lag al "even" te wachten om te laten spuiten om daarna voorzien van een nieuw logo (€€  :o ) te worden gemonteerd. Even snel een fotootje van gemaakt en mooie(re) foto's volgen nog.