Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Vervangen stuurwiel controls!!! ASX

Filluar nga avdo50, Nentor 21, 2018, 07:25:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

avdo50

Goedendag,[/size]Ben sinds kort trotse bezitter van een Mitsubushi ASX uit 2011.Alleen er zitten behoorlijk versleten controls op mijn stuurwiel.Deze heb wil ik vervangen.Kan ik dit zelf doen. En zo ja hoe?Ik heb wel aan iedere kant aan de onderzijde van het stuurwiel een schroef zien zitten.Deze gewoon los schroeven en dan de controls vervangen?Greetz André

4Koen63

Hoi Avdo, ik weet niet of je je bericht achteraf zelf hebt gecheckt / nagelezen,
maar het is onleesbaar klein.


Op deze manier kan niemand je helpen.

Stephan

 Ik heb even mijn microscoop gepakt en hij schrijft:
CitimGoedendag, Ben sinds kort trotse bezitter van een Mitsubushi ASX uit 2011.Alleen er zitten behoorlijk versleten controls op mijn stuurwiel.Deze heb wil ik vervangen.Kan ik dit zelf doen. En zo ja hoe?Ik heb wel aan iedere kant aan de onderzijde van het stuurwiel een schroef zien zitten.Deze gewoon los schroeven en dan de controls vervangen?Greetz André
;D

avdo50

 :) :) :)  Inderdaad héél klein!!! Hoe kan ik dit veranderen???
[/size]
[/size]Mijn vraag is hoe kan ik de audio/cruise controls loskrijgen???
[/size]Ik zie 2 schroeven (Torx) aan de zijkant zitten en 2 schroeven (platkop) aan de achterzijde van het stuurwiel.
[/size]Of heeft iemand voor mij een werkplaatshandleiding?
[/size]
[/size]Greetz André

4Koen63

Kijk dat is een stuk duidelijker leesbaar :D


Echter heb ik geen antwoord op je vraag. Ik zou persoonlijk langsgaan bij de dealer om het te vragen.