Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Achteraf inbouwen van subwoofer

Filluar nga Stephan, Nentor 16, 2018, 09:18:33 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stephan

Heeft iemand ervaring met het achteraf inbouwen van een subwoofer (ik meen van Rockford Fosgate) speciaal passend voor de ASX? Moet er vanaf de radio en de accu nieuwe bedrading getrokken worden? Of ligt er achter al standaard bekabeling en is het 'n soort van plug-and-play?


Of zijn er betere/andere opties voor het op een eenvoudige wijze inbouwen van een subwoofer?

Nobodie14

Dat is een mooie subwoofer bekisting.
Ik heb een soortgelijke in mijn Accord gehad.

Ik heb geen ervaring met het inbouwen van een subwoofer in een ASX, maar meer dan genoeg ervaring met het inbouwen van subwoofers in andere automerken.

Ik denk niet dat Mitsubishi de bedrading voor een subwoofer al in de kabelboom verwerkt heeft.
Tenzij er van fabriekswege een dolby systeem met subwoofer ingebouwd is.

Zit er wel een subwoofer uitgang op je huidige autoradio?
En stuurt die alleen een signaal uit of is het echt een versterkte speaker uitgang?
Als het alleen een signaal is, dan moet er ook nog een versterker komen.
Als je een serieuze subwoofer en versterker in wilt bouwen, dan moet er ook nog een condensator komen en echt dikke stroomkabels vanaf de accu naar de condensator/versterker.

Misschien is het een betere en goedkopere optie om voor een Pioneer TS-WH500A te gaan.
Deze zou misschien onder je stoel geplaatst kunnen worden?
Alleen de bekisting van je foto zal al in de buurt van de prijs voor deze Pioneer subwoofer komen..

Stephan

#2
Ik vrees inderdaad dat er geen bekabeling klaar ligt achterin. Ik weet ook niet wat voor uitgangen er op de huidige radio zit. Het is een standaard radio:




Maar met een Pioneer TS-WH500A zou je zo'n situatie krijgen: