Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Andy stelt zich voor

Filluar nga AMP, Mars 17, 2013, 01:56:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MiTsU


AMP

en toen rolde er een vrachtwagen achteruit tegen mijn wagen



mitsubishifreak

amai!!!
ik zou zot worden als dat bij moest gebeuren
de vrachtwagen was toch verzekerd?

MiTsU

Kl*te dat is mooi balen man. Ik zag in de chat dat je FTO geraakt is door een vrachtwagen uit NL.

AMP

yep geraakt door de opvouwbare laadbrug van een oplegger die achteruit rolde op de Antwerpse ring, vrachtwagen chauffeur had waarschijnlijk niets door hoewel ik toeterde als een gek toen ik hem zag komen en bleef toeteren en knipperen met mijn lichten toen hij weer door reed maar hij is niet gestopt dus proces verbaal laten opmaken bij de politie, nu gaan ze via het kenteken opvragen wie er met de trekker reed (kan tot 3 weken duren) en dan moet de verzekering uitmaken wie er in fout was, als hij zegt ik weet van niets of hij zal wal tegen mij gereden zijn is het ieder voor zich betalen en aangezien het feit dat ik de enige ben met schade.... diepe zucht
Als iemand ooit een oplegger ziet rijden met nl kenteken OJ-23-VL gelieve de naam van de firma door te geven zodat ik ze zelf kan contacteren om eventueel als noch een aanrijdingsformulier in te vullen en zo het niet via gerechtelijke gang te hoeven doen, kan maanden/jaren duren.

ginotjeze

Nou wordt je ook niet vrolijk van pff!! Heb je er al bericht over gekregen??

Dat had met mijn fto ook gehad maar dan zat ik zelf niet in de auto kwam terug bij de auto zat er een deuk in niemand die het gezien heeft of een briefje achter laat -,-

Maarja nu totaal los!!

En is het trouwens nog gelukt met je dashbord verlichting..

Anders heb ik nog goed verlichting. Met mooie tellerplaten!!.






ginotjeze

Betere foto in het donker!

AcerTracer

toepasselijk die vrachtwagen ;D

AMP

ja tot hiertoe staan we nog nergens wat betreft de schade, bij de politie ging het zeker 3 weken duren voor ze bericht terug hadden van Nederland voor de gegevens van de tegenpartij en dan moet die op zijn beurt een verklaring afleggen... alsof hij tegen dan nog weet waarover het gaat..., de verzekering heeft een brief gestuurd "Aan de hand van uw verklaring gaan wij er van uit dat u geen schuld treft en wij zullen wij via uw rechtsbijstand er alles aan doen om u dossier te verdedigen" maar voorlopig dus nog geen verder nieuws.
@ ginotjeze
Ja die plasma dials zijn wel über vet maar ze zijn wel in Mijlen per uur vermoed ik?  heb je ze ook in het klokje en de voltmeter zitten? ik heb er nu bij mij blauwe leds in zitten maar er zitten zo weinig lampjes in het dashboard dat zelfs met leds je enkel in het pik donker ziet dat er blauwe lichtjes branden, mega irritant.
Als je je plasma's verkoopt stuur me maar een PM.

ginotjeze

Zo wat een gedoe altijd en doe je al die moeite en wat zie je er van terug na al die moeite 9 van de 10keer helemaal niks dat is vaak het nadeel.


AMP

Mini update,
De rechtsbijstand is nog steeds bezig om verhaal te krijgen bij de tegen partij maar tot hiertoe (7 maanden) 0 reactie vanuit Nederland,
Dossier is over gemaakt aan Justitie en die zullen (als ze tijd vinden) de zaak verder uitpluizen.

AMP

#56
De Rota SVN's in de maten 18" 9J ET30 zijn er weer af, waren te groot naar mijn smaak, ik kreeg zo waar het SUV gevoel.
Deze zijn nu vervangen door Lancer EVO IV 16" Enkei OZ racing F1 cup's ook in de kleur zwart natuurlijk.
De Rota's gaan nu richting vader lief als een zomersetje op zijn ASX

AMP

#57
 >:(

:'(


Boemtjing

OMG!! Das mooi klote, maar verzekeringswerk neem ik aan?!

MiTsU

Shit dat is mooi kl*te. Een poffertjespan door de hagel.