Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

space star 1.3

Filluar nga mart, Gusht 10, 2014, 03:51:49 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

mart

hallo ik ben mart en kom uit zuid limburg , ik heb vorig jaar via een auto dealer deze auto aangeschaft , deze auto heeft enige min punten die verholpen dienen te worden .
nu als ik dit via een garage zou moeten laten maken dan zullen de kosten best aardig in de papieren kunnen lopen


punten o.a ;


barstje in de voorruit
bestuurders kant portierdeur sluit en open niet meer ( met de sleutel )
srs lampje blijft continu branden
waarschuwings lampje gaat bij stationair branden
1 sleutel deze begint te scheuren
twee voorbanden moeten vervangen worden
de remblokken moeten vervangen worden
grote beurt  ( apk net gehad goedgekeurd tot 26 juli 2015 )


weet misschien iemand een enthousiaste hobbyist met verstand van mitsubishi in de buurt van heerlen die tegen redelijke kosten dit zou kunnen verhelpen ? of is het redelijk om hiervoor de auto weg te doen gezien de auto van 1999 is ? ik hoor het graag.





Chaoth

Raar dat ie door de apk gekomen is, want bij mijn weten wordt ie afgekeurd met een brandend srs lampje...

mart

toch is door apk keuring met het brandend srs lampje gekomen , bij kwik fit laten keuren.

glasman

Dat hele apk gebeuren verbaast mij toch.


bij de 1 word alles goedgekeurd ::) [size=78%] en bij de ander kun je m beter naar de sloper brengen[/size] ???


Een goede eerlijke garage vinden is echt niet makkelijk..


Veiligheid staat voorop, maar soms draven ze door en willen ze je complete spaarbedrag hebben.


En vaak van die klusjes die je zelf moeilijk of niet zelf kan doen.


Apk is het zelfde als gokken op een gokkast :P