Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

spacestar 1.9 did 2001 160.000

Filluar nga Nicolai, Qershor 07, 2014, 02:05:48 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Nicolai

Hallo allemaal.
Ik zal me even voorstellen wand ik ben net nieuw hier.
Ik ben Nicolai 33 jaar jong en sinds een week of 4 trotse eigenaar van een Mitsubishi spacestar uit 2001.
Had nog nooid Mitsubishi gereden maar wat een fijne auto is dit zeg. Hiervoor Chevrolet aveo uit 2006 gereden, mijn slechtste auto ooit.(van de 7 auto's die ik heb gehad).
Moest bijna om de twee maand wel weer ergens een nieuw onderdeel op. Het voordeel wel is dat je na drie jaar weer een nieuwe in de gang heb staan doordat alle onderdelen er rond die tijd wel weer nieuw op zijn gekomen. Mijn spacestar did 1.9 particulier gekocht met 160.000 op de teller voor 1600,- euro daarna meteen even na laten kijken door de garage.
Waren 2 puntjes die niet goed waren namelijk de sleutels, deze vertoonde scheuren. En de relais van de knipperlichten was niet meer goed, knipperlichten en alarmlicht werke hierdoor niet, werd voor 54,- euro gemaakt. De sleutels waren wat lastiger ivm de transponder. Zou ik 230,- euro voor moesten betalen voor twee stuks. Was mij iets te veel aan de prijs dus heb de sleutel zelf in hard plastic gegoten, werkt trouwens prima en is een stuk steviger dan het rubberachtige soort. Op het poetsen na is m,n spacestar weer helemaal top! ps, iemand een idee hoe ik de harde rubbers langs de dakdragers weer mooi zwart krijg, lijkt wel door het weer ingevreten te zijn ofzo. Heb bandenzwart geprobeerd en een turtlewax product voor zwart kunstof, beide werkt niet.
Ergens gelezen pindakaas dr op smeren, hahaha menen ze toch nie echt wel?

Boemtjing

Welkom op het forum :)


Probeer eens cockpit spray voor de rubbers. Werkte destijds goed bij mijn bumpers.

Space Star 1.6

Nope gaat niet lukken die rubber. Als je he t opgesmeerd na 2 weken weer eruit.

Ik heb ook rubber die ingevreten lijkt. Komt door vogelpoep..
Gelukkig is bij mij nie zo erg.

Anders nieuwe rubber halen bij sloop of onderdelenlijn.nl

Nicolai

Davey, denk indd dat je gelijk hebt wand het zit er echt vast ingevreten. Denk ook dak even nieuwe probeer te krijgen wand ik wil de auto echt weer 100% netjes hebben. Die van jou ziet er trouwens top uit Davey.
Waar heb jij die mooie spatlappen aan de voorkant weg of zaten die dr al onder?

Boemtjing

Citim nga: Nicolai ne Qershor 12, 2014, 06:15:29 MDWaar heb jij die mooie spatlappen aan de voorkant weg of zaten die dr al onder?

Die komen van de optielijst van Mitsubishi, mijn vader had ze ook op zijn eerste Space Star.

Space Star 1.6

Je kan bij dealer vragen of bij md performance. Contact van.md zie.je in hoofdpagina van.moc.forum

Nicolai